Hotel Residence Inn by Marriott Dayton Beavercreek

Weer vandaag6°-9°

We hebben een aantal aanbieders voor Residence Inn by Marriott Dayton Beavercreek voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Residence Inn by Marriott Dayton Beavercreek in het Nederlands

prima

valerie
19-11-2009

mooi schoon hotel, vlak naast de mall, op loop afstand en dat heb je niet vaak in de USA!

Kamers met 1 of 2 slaapkamers en een keukentje. Binnen zwembadje en hottub.

Slaap er altijd prima!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Residence Inn by Marriott Dayton Beavercreek in Dayton, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Residence Inn by Marriott Dayton Beavercreek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.