Hotel Marriott Cleveland at Key Center

Hotel Marriott Cleveland at Key Center

We hebben een aantal aanbieders voor Marriott Cleveland at Key Center voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Marriott Cleveland at Key Center in het Nederlands

Heel goed

Marco
23-4-2017

Zeer centrale ligging in het nette centrum van Cleveland. Ruime schone kamers. Sportfaciliteit met zwembad. Bar wat aan de kleine kant en had gezelliger gekund. Heel vriendelijk personeel, maar dat zijn alle Amerikanen. Of ze doen in ieder geval alsof.

Gereisd Zakelijk in Sat Apr 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Zwembad

• Afstand tot strand8 km

• Betaalde wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesAutoverhuur, Geldautomaat, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats, Valet parking

• BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden
  • Sport & SpelBowling, Darts
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Marriott Cleveland at Key Center in Cleveland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Marriott Cleveland at Key Center zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.