Ohio

Reviews over accommodaties in Ohio

Heel goed

Marco,
    23-4-2017

Zeer centrale ligging in het nette centrum van Cleveland. Ruime schone kamers. Sportfaciliteit met zwembad. Bar wat aan de kleine kant en had gezelliger gekund. Heel vriendelijk personeel, maar dat zijn alle Amerikanen. Of ze doen in ieder geval alsof.

Erg goed!

Marco,
    31-7-2015

Hier een week verbleven voor zakelijke doeleinden. Het is een ruim en net hotel, met mooie lounge. De kamers zijn ruim en goed verzorgd. Personeel is uiterst vriendelijk. Het ontbijt is alleen niet heel erg uitgebreid.

Ideaal voor zakenreis, maar als je cleveland wil bezoeken is het toch nog vrij afgelegen.

goed Hotel

Marielle,
    27-8-2014

Goed hotel en mooie kamers, vlakbij het station waar NY Transit aansluit op het metrostelsel.

Het hotel ligt wel aan een drukke weg waardoor je hulpdiensten gedurende de hele dag voorbij hoort gaan.

Erg mooi en klant vriendelijke hotel.

Roy,
    4-11-2012

Erg ruime en mooie kamers, erg vriendelijke personeel en een leuke gezellige bar met Larry de barkeeper.

Wat ouder, maar schoon

Leike,
    17-10-2012

Hier zijn we 2 nachten geweest om de stad Columbus wat te verkennen. een ietwat verouderd hotel, maar de kamers waren schoon en we waren er, gezien de 75$ die we op Priceline geboden hadden, best tevreden mee. Gratis Starbucks koffie in de lobby, en leuke Courtyard met gazebo.

Vlakbij de airport en Easton Center, dat we erg leuk vonden.