Hotel Clarion State Capital

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Clarion State Capital voor je op een rij gezet:

Nog geen reviews over Hotel Clarion State Capital

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
    • RokenToegestaan

• Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Tuin
    • Overige servicesKluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• ParkerenBetaald
    • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Clarion State Capital in Raleigh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Clarion State Capital zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.