vakanties Boone

Reviews over Boone

Vrij nieuw en goed onderhouden hotel, pal naast een ander

Wim Vanthienen,
    19-5-2007

Vrij nieuw en goed onderhouden hotel, pal naast een ander op een heuvel gelegen buiten het centrum van Boone.

De mooie kamers beschikken over een koffiezetapparaat, grote koelkast, microgolfoven, strijkijzer en strijkplank. Voor 2 queens betaalden we in april 2007 in totaal 76,77 dollar voor 2 personen. In die prijs is wel het buitengewoon lekkere, warme ontbijt inbegrepen, het beste dat we ooit in een Amerikaans hotel hebben gekregen. Draadloze internetverbinding is normaal aanwezig, doch het paswoord, bekomen bij de receptionist, bleek niet het juiste. Na veel gezucht en gezoek werd ons uiteindelijk enkel het telefoonnummer gegeven van de firma, die het systeem ondersteunt! Dit voorval buiten beschouwing gelaten is het hotel een echte aanrader voor wie een tocht over de nabijgelegen "Blue Ridge Parkway" plant.

Boone scoort een 7 uit 10, op basis van 1 reviews