Hotel Sheraton The Falls

8.5Fantastisch

Verenigde Staten van Amerika, New York state, Niagara Falls (Amerikaanse kant)

8.5Fantastisch

Hotel Info

• Jacuzzi
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Sheraton The Falls voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Sheraton The Falls

• 8Margret13-09-2011

Mooie kamer in groot hotel vlakbij de watervallen

Heet tegenwoordig Sheraton at the Falls, op loopafstand gelegen van de watervallen. Schone kamers met goede bedden. Schone maar kleine badkamer, voldoende handdoeken. Atm aanwezig in het hotel. Grote parkeerplaats bij hotel. Vanaf het hotel is het half uur lopen tot aan de Candese grens. Daar vele souvenierswinkeltjes en andere leuke winkeltjes en attracties. Maid of the mist mag je niet missen. Lange wachtrijen maar moeite zeer waard, voor 13 dollar p.p. Gegeten bij Hard Rock Cafe. 's Avonds om 9 uur worden de watervallen verlicht, vanaf de Canadese kant beter uitzicht. Amerikaanse kant haast niet te zien. Tegenover het hotel ligt een groot casino, ook wel de moeite waard om even te bekijken.

• 9Jaap05-09-2011

Redelijk goed.

Per ongeluk dit hotel geboekt. We wouden in het Crowne Plaza aan de Canadese kant maar hebben per ongeluk de Amerikaanse Kant geboekt! LET DUS OP!

Het hotel was verder wel redelijk, was zeer groot maar zat wel een mooi fitnesszaaltje en zwembad bij. Er was geen ontbijt bij de prijs inbegrepen waardoor de prijs/kwaliteit toch wat minder werd aangezien je aardig wat betaalde. De kamers waren zeer ruim met goede grote bedden. De badkamer was ook lekker ruim en goed bijgehouden. Er was gratis Wifi-verbinding in het hele hotel wat wel even lekker was voor de kinderen na toch alweer 8 dagen zonder internet gezeten te hebben ;-)

Door dat je aan de Amerikaanse kant van de Falls zat kon je niet zoveel van de Falls zelf zien. Hiervoor moest je naar de Canadese kant toe. Dit kon zeer makkelijk door de brug van ongeveer 100 meter over te wandelen. Aan de andere kant moest je dan wel door de douane. Grappig was wel dat je op de terug weg naar de VS opeens 50 cent tol p.p. moest betalen.

Met oudere kinderen

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
      • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
      • Op het terreinBagageruimte
      • EntertainmentCasino
      • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats