Hotel Econo Lodge at the Falls

Kleine hotelsWeer vandaag22°10°

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Econo Lodge at the Falls voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Econo Lodge at the Falls in het Nederlands

Nooit meer

Jeanette
14-7-2011

De kamer is vrij klein. Airco maakt veel lawaai. Uitzicht op een muur. De foto's op de site laten niet de werkelijkheid zien en zijn oude foto's. Dit hotel wordt gerund door Pakistani en de lucht van het restaurant kan nauwelijks worden verbloemd. De wifi is waardeloos en je mag van geluk spreken als je er op komt. Het restaurant was gewoonweg smerig. De tafels weren niet schoongemaakt en er lagen overal zwarte haren. Bij het ontbijt was er alleen toast en muffins. De lift was kapot dus we moesten sjouwen met de koffers. Jammergenoeg moesten we hier drie nachten blijven.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2011

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• JacuzziAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Magnetron, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesGeldautomaat

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Econo Lodge at the Falls in Niagara Falls (Amerikaanse kant), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Econo Lodge at the Falls zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.