Hotel Comfort Inn The Pointe

7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Comfort Inn The Pointe voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Comfort Inn The Pointe in het Nederlands

2008

Net hotel dicht bij de Falls

jannes
1-10-2008

The Pointe ligt echt aan de overkant van de weg van het park dat naar de Falls leidt. Het hotel is netjes en het personeel was vriendelijk. Aan de Amerikaanse kant is niet veel te beleven, eigenlijk is er maar één goed restaurant Hard Rock Cafe. Aan de Canadese kant is veel meer te beleven. Mijn advies: Kijk eerst aan de Amerikaanse kant en ga dan naar de Canadese kant voor het andere uitzicht, vertier, hotel en eten.

Gereisd Met partner in september 2008

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesGeldautomaat, Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Comfort Inn The Pointe in Niagara Falls (Amerikaanse kant), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Comfort Inn The Pointe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.