Niagara Falls (Amerikaanse kant)

We hebben een aantal aanbieders voor Niagara Falls (Amerikaanse kant) voor je op een rij gezet:

GoAmerika

vakanties Niagara Falls (Amerikaanse kant)

GoAmerika

Reviews over Niagara Falls (Amerikaanse kant)

Een echte aanrader

kristof
    4-4-2011

Fantastische plek. En echt prachtig. Wij zijn er voor 2 dagen geweest en we hadden er geen spijt van. Als je een reisje maakt met de made of mist zul je zeker geen spijt hebben. In sommige winkeltjes kunnen de souvenirs wel duur zijn

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2009

grappig

Monique R.
    8-1-2010

Vanaf de Canadese kant de Rainbow Bridge overgestoken om ook aan de Amerikaanse kant te kunnen wandelen. Iets minder indrukwekkend vanaf deze kant, bovendien moet je tol betalen om de Rainbowbridge over te kunnen steken en verlies je veel tijd om langs 'de douane' te komen.

Gereisd Met vrienden in juni 2003

Ach, ook de Amerikaanse kant is mooi hoor

Dennis
    26-1-2005

Ach, ook de Amerikaanse kant is mooi hoor. Wij hadden geen zin om de grens over te steken. Veruit het indrukwekkendste is toch het boottochtje met de Maid of the Mist en dat kan vanuit beide landen. Ook de Caves of the Wind zijn indrukwekkend: je staat op een soort steiger pal voor de American Falls. Droogblijven onmogelijk.

Gereisd Anders in Wed Jan 26 2005 14:53:13 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Niagara Falls (Amerikaanse kant) scoort een 8,7 uit 10, op basis van 11 reviews