Hotel Yotel New York

42 reviews over Hotel Yotel New York in het Nederlands

Geweldig!

Kjeld Steiger
5-3-2019

Super hotel, vrij hip ook. Goede kamers, vriendelijk persooneel, gratis wifi. Einge minpunt was, aangezien ik aan de straatkant sliep, het verkeer wat je hoorde. Maar dat heb je overal in New York. Verder alles perfect!

Gereisd Alleenreizend in februari 2019

Kelly
9-11-2018

Goede service en vriendelijk personeel! Echt een aanrader!

Gereisd Met partner in augustus 2016

Super ervaring

Brie
28-4-2018

Super hotel óveral vlakbij schoon en mooie kamers vriendelijk personeel. Ga zo hoog mogelijk zitten

Gereisd Met oudere kinderen in april 2018

Goed hotel en kort bij Time Square

Jos Florissen
8-8-2017

Hotel is netjes, en het is op 5 minute lopen van Times Square. Nette kamer, compact, maar alles wat je nodig heb

Gereisd Met partner in mei 2017

Super!

D. van Hoof
22-2-2017

Goede ligging, 5 a 10 minuten lopen van Times Square. Metro en busstation zijn om de hoek.

Wij hadden geen ontbijt bijgeboekt, maar je kon elke morgen vanaf 07.00 uur koffie/thee en muffins pakken. In de omgeving van het hotel zijn voldoende mogelijkheden om te ontbijten.

De kamer heeft alles (goed bed en hele goede douche) en is super functioneel ingedeeld.

Perfect voor een reis naar New York.

Gereisd Met partner in december 2016

Modern hotel met een uitstekende ligging!

Ralph
18-9-2016

Yotel is een strak en modern hotel met een prima ligging in hartje centrum van New York (Manhattan). Op loopafstand bevinden zich bezienswaardigheden zoals o.a. Rockefeller Centre, Times Square en het Empire State Building. Door de perfecte ligging is het hotel ideaal om te boeken voor een stedentrip. De kamers zijn netjes en schoon en de bedden zijn goed. Daarnaast hadden we een mooi uitzicht over de stad. Het hotel beschikt over een leuke rooftop bar waar het vooral in de zomermaanden goed vertoeven is. 'S ochtends kun je gratis muffins met thee/koffie krijgen om de lege maag te vullen. Ontbijt hadden we er niet bij in omdat er in de buurt leuke restaurantjes zijn waar een goed ontbijt te krijgen is.

Kortom: prima hotel met een super ligging, ideaal voor een stedentrip.

Gereisd Met partner in april 2016

Modern, schoon op goede locatie gelegen. Super!

Lisette
28-6-2016

Modern schoon hotel met vriendelijk personeel. Locatie is top, vlakbij Times Square en Hels Kitchen en groot metro/busstation. Het ontbijt is een muffin met koffie. Iedere ochtend muffin vonden wij minder. Als je oversteekt bij stoplichten en rechtsaf slaat kom je bij een winkeltje wat verse broodjes maakt en niet te duur. Daar haalden wij s ochtends een broodje en aten dat in hotel op aan de "muffin" tafel. Dit was geen probleem. Vlak na dat vers winkeltje zit trouwens een gezellig café. Een echte aanrader! Wij hebben een top uitvalsbasis voor onze stedentrip gehad aan dit hotel!

Gereisd Met partner in mei 2016

Goed hotel voor een city trip!

Ranald en Chalana
25-2-2016

Kamers zijn klein, maar handig ingedeeld. Let wel dat de badkamer geen deur heeft maar een gordijn. Goed bed! Het hotel heeft op de 4de verdieping gratis koffie en thee (en niet op elke verdieping zoals op hun website staat). De muffins die ze gratis aanbieden elke ochtend zijn erg lekker. In de buurt zitten genoeg ontbijt mogelijkheden (starbucks etc.) Lopen vanaf het hotel naar times square is ongeveer 10-15 minuten. Port Authority zit op 5-10 minuten lopen. Het 'dakterras' wat het hotel promoot stelt heel weinig voor. Al met al een goede uitvalsbasis voor een city trip!

Gereisd Met partner in april 2015

New York is en blijft uniek!

Guus van der Valk
1-1-2016

Wij zijn 13 december 2013 voor een week in New York verbleven en kozen voor het nieuwe hotel Yotel in Hell's Kitchen.

Een modern en schoon hotel met alle benodigdheden die je je eigenlijk wenst. De prijs was de goedkoopste van dat moment inclusief ontbijt.

De gym is naar behoren en zoals meerdere Zoover's de kamers al omschreven is hij ook. Kluis is aanwezig in elke kamer, verwacht daar echter niet bij dat je grote dingen in kunt wegleggen. Een iPad (de grote nieuwe) is misschien het grootste object wat past. Op elke verdieping is géén koffie en thee aanwezig, wel water. Daar moet je toch echt voor naar de vierde verdieping. Je krijgt voor een ruime meerprijs meer dan een muffin bij het ontbijt, maar dat is het niet waard!

Pak je een beker koffie/thee en vraag een dekseltje en loop vervolgens direct rechts de hoek om. Op de hoek van de 42nd/9th avenue ligt een Papaya Dog, waar je voor $1,25 lekker twee gebakken eieren op een broodje krijgt en 25 meter verder een lekkere kop koffie bij de Starbucks meeneemt.

Vervolgens ligt dan ook zo'n 50-100 meter verderop de Port Authority Bus Terminal. Als je het zat bent om naar TimesSquare te lopen, pak je hier de paarse metro er naartoe die zijwaarts gaat over 42d street en stap je uit op je overstappunt om ergens anders naartoe te gaan. Ideaal!

Gereisd Met partner in december 2015

Super voor zo'n stad!

Denise
6-9-2015

Het is een heel mooi futuristisch hotel. Alles is heel simpel maar ook weer niet. De kamers zijn klein maar precies groot genoeg omdat het heel goed is ingedeeld. Ontbijtbuffet bestaat uit koffie thee en heerlijke verse muffins. Er is ook een persoon op die etage aanwezig waaraan je alles kan vragen over new york die je heel goed helpt. De yobot is ideaal als je je spullen achterlaat nadat je uitgecheckt bent. Daar zijn je koffers veilig! In- en uitchecken gaat via de computer, maar er zijn altijd mensen aanwezig om je te helpen. Het is redelijk centraal gelegen, wij hebben alles gelopen (behalve naar het Vrijheidsbeeld). Een goed hotel voor een stedentrip, weer eens wat anders en heeft alles wat je nodig hebt

Gereisd Met vrienden in juni 2015

• KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats, Valet parking

• Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Yotel New York in New York City, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Yotel New York zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.