Hotel Wolcott

155 reviews over Hotel Wolcott in het Nederlands

Midden in Manhattan

Manon,
4-11-2018

Het hotel ligt echt op een super locatie je kijkt zo op het empire state building . De kamers wat gedateerd en klein maar wel schoon. Maar je slaapt hier ook alleen maar. Smorgends is er koffie/thee met een lekkere muffin. Personeel is vriendelijk!

Gereisd met partner in juni 2016

Prima

M van den Tweel,
23-10-2018

Fijn hotel, schoon en centraal. Alles wat je in de basis nodig hebt aanwezig.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Leuk hotel maar wel vergane glorie

Nancy,
16-10-2018

Hotel ligt op een top locatie maar is wel echt vergane glorie. De kamer was schoon maar verder stelde het niet veel voor. Je hebt ook niet veel nodig.

Wij werden de eerste nacht wel om 7 uur gewekt door de werklui die bezig waren in het gebouw naast ons op dezelfde etage als waar wij sliepen (8e etage). Gelukkig werkte ze niet op zaterdag en zondag.

Pluspunt is de muffin in de morgen die tot 9 uur worden geserveerd.

New York was voor ons leuk om gezien te hebben maar wij gaan er niet nogmaals naartoe. De stad is vies, stinkt en het is erg druk. Leuk voor dag of 4 maar dan wonen wij toch wel in geweldig schoon land

Gereisd met partner in oktober 2018

Super!!

Mariska,
23-9-2018

Super hotel! Wij hadden ruime kamer met kleine maar schone en nette badkamer, perfect voor citytrip! Onze kamer lag aan voorkant geen lawaai in de nacht, heerlijke bedden en uitzicht op empire State building.

Enorm vriendelijk personeel en in de ochtend koffie, thee en muffins. Een absolute aanrader🗽

Gereisd met oudere kinderen in september 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Voor herhaling vatbaar

Thea Birahij,
1-4-2018

Ik was hier met mijn zus. Wij vonden het een heel fijn hotel met vriendelijk personeel. S'ochtends kon je thee,koffie of melk drinken met heerlijke muffins. Hotel ligt centraal...alles lopend gedaan. Ik zou hier zeker weer terug gaan!

Gereisd met partner in maart 2018

Super!

Jennifer,
16-3-2018

Pluspunt van het hotel is de ligging! Ligt zeer centraal.

Minpunt is de gehorigheid, op straat is veel lawaai, ook in de nacht.

Hotel is schoon, mensen zeer behulpzaam. Vraag om een late check out. Als het kan dan doen ze helemaal niet moeilijk!

Ik zou dit hotel aanraden!

Gereisd met vrienden in maart 2018

Absolute aanrader!

Esther,
30-12-2017

Het Wolcott heeft een perfecte ligging!!! Op loop afstand van veel bezienswaardigheden en enorm centraal. De entree is prachtig. De kamers zijn verouderd en onze badkamer was aan de kleine kant. Het bed lag heerlijk!!! Locatie, goed bed, enorm vriendelijk personeel en verrukkelijke muffins in de morgen maken dit een goed hotel. Voor een uitgebreid ontbijt kun je kiezen uit vele tentjes op steenworp afstand. Bread and butter zelfs op 30 meter afstand.

Gereisd met partner in december 2017

Fantastisch!!

Rachel,
4-10-2017

Wat een fijn en mooi hotel! Bedden supergoed, kamers heel mooi en schoon! In de ochtend koffie en verse verschillende muffins in de sfeervolle lobby waar je gezellig kan zitten! De locatie is ook top, heel centraal en rustiger dan uptown. We hadden uitzicht op het Empire Statebuilding, heel bijzonder.

Een echte aanrader!

Gereisd met vrienden in september 2017

Hotel in oude New Yorkse stijl op een TOP locatie

Miranda Bloemen,
31-7-2017

De locatie doet het 'm bij hotel Wolcott. Op al ongeveer 100 meter afstand vindt je de Empire State Building. Links de deur uit is Broadway, rechts ligt 5th Av. Perfect! Hotelkamers zijn groot maar knus met de oude New Yorkse stijl van inrichting (moet je van houden, ik vond het iets hebben). Super vriendelijk en behulpzaam personeel. Geen last van evt. herrie van verkeer e.d. maar dit kan ook aan de kamer liggen, je hebt zowel kamers aan binnenzijde als buitenzijde. Kamer werd goed schoon gehouden. Evt. excursies te boeken bij receptie (bezoek aan One World Trade center bijv.). Top vakantie gehad, zou zo weer terug gaan. Enige opmerking is dat er staat dat er WiFi beschikbaar is (tegen betaling) echter werkte deze (toen) niet. Lastig als je voor werk in het hotel verblijft. Zelf geen last van gehad, ik was er als toerist en dan ben je er niet om op je kamer te blijven. Er is tenslotte verder óveral WiFi in NYC voor een kort berichtje naar huis. Aanrader!!

Gereisd alleenreizend in maart 2017

goed ontbijt

gehorig hotel maar mooie locatie,
17-5-2017

het hotel heeft een goede locatie.

een leuk ontbijtje en als je ergens een probleem mee hebt dan helpen ze direct.

punt let wel op de wc gebruik zo min mogelijk wc papier.

wc zit snel verstopt.

wil je geen geluidsoverlast vraag om een kamer aan de binnenplaats anders is het net of je buiten slaapt.

Gereisd met partner in maart 2017

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Wolcott in New York City, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Wolcott zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.