Hotel Wellington

Hotel Wellington
7,2

124 reviews over Hotel Wellington in het Nederlands

Fantastich echt een aanrader!

Sheila
29-4-2018

Top hotel met super service, het hotel was vol en ze hebben ons tijdelijk in een penthouse gezet. Wat een geweldige ervaring!! Locatie is ook super.

Fijn hotel!

Syl
5-3-2018

Kleine kamer maar groot genoeg! Super groot bed wat onwijs lekker lag. Gratis kluis op de kamer aanwezig. Metro is om de hoek. We zaten op de 11e verdieping we keken uit om andere hotelkamers maar daardoor hadden wij goede nachtrust en geen last van het drukke verkeer. Veel benzienswaardigheden op loop afstand. Zo ligt het hotel op een paar minuten lopen van Times Square, Central Park, Broadway en Top of the Rock!

Super locatie, zeker een aanrader

E.
7-8-2017

Prima hotel met een super ligging.

Op loofafstand van veel bezienswaardigheden, binnen enkele minuten lopen ben je in Central Park en ook op Times Square.

Normale 2-persoonskamer was niet super groot, maar groot genoeg voor 2 personen met 2 grote koffers. Enorm groot en schoon bed. Badkamer was ook schoon.

We zaten op de 12e verdieping en hoorde soms wel de auto's en sirenes..maar dat hoor bij zo'n grote stad.

Metrostation zit eigenlijk onder het hotel, dus het openbaar vervoer is dichtbij.

In de buurt heb je genoeg plekken om lekker te ontbijten.

De volgende keer zal ik zo weer hiernaartoe gaan!! Echt een aanrader. (verwacht geen luxe)

New York was overweldigend

Van der Schaaf
24-5-2017

Hotel was op het oog schoon maar een hele grote kakkerlak in de badkamer en bedwanten in bed.

Fantastische ligging!

Anneke van Leijden
12-6-2016

Hotel Wellington ligt dichtbij Central Park en Times Square. Op de hoek is een metrostation gevestigd.

De kamers zijn prima met goede bedden en prima sanitair. Wij hadden gevraagd om een rustige kamer en zaten op de 4e verdieping aan de achterkant waar het inderdaad rustig was. Personeel is vriendelijk.

Wifi in het hotel was prijzig maar in veel restaurantjes, attracties en metrostations is wifi aanwezig.

Ontbijten kan niet in het hotel maar er zijn heel veel mogelijkheden om te ontbijten in de directe omgeving voor elk budget.

Kortom een goed uitgangshotel voor een verblijf in New York.

Het Wellington ligt op een fantastische locatie. Twee straten verderop loop je Central Park in en een paar straten de andere kant op ben je op Times Square. Wij waren niet onder de indruk van het hotel.

Bij het inchecken direct gevraagd om een kamer zo hoog mogelijk in het hotel. Dat was een goede beslissing, want zelfs op de 22ste verdieping hoor je de straatgeluiden nog. De kamer zelf was tamelijk oubollig en rook nogal muf, maar de kamer was redelijk ruim. Helaas ging die ruimte al verloren aan de twee twijfelaars die er stonden, bedden van 120 cm breed. Niet heel praktisch, want nogal krap als je met zijn tweeën in bed wil slapen. Op de laatste dag kwamen wij zelfs een kakkerlak tegen in het bad.

Ondanks een aantal minpunten, zijn wij toch niet ontevreden over het hotel. Je bent ten slotte in New York om de stad te zien en niet in je hotel te blijven hangen.

Op steenworp van central park en times sq.

Gion
26-12-2014

Top locatie midden in manhatten met metrostation om de hoek. Wifi wordt veel te duur aangeboden, aan te bevelen is om je mail op de gratis wifi van de metro of gratis ferry te checken. Wij hadden geen ontbijt geboekt, want dat moet je als een echte new yorker op straat kopen. Tevens was het ontbijt $15 pp, terwijl je voor $15 met twee personen bij de bakkerij om de hoek kunt ontbijten; aanrader.

Het hotel regelt graag een transfer naar het vliegveld, maar daar betaal je dan ook de hoofdprijs voor:$70. Terwijl de yellowcab $59 rekent, dus zelf regelen...

Verder was het hotel prima, vanaf de 22e verdiping hadden we uitzicht op central park.

Perfect voor onze city trip!

Loes
17-1-2014

De locatie is ge-wel-dig. In de ochtend ren je zo voor een rondje joggen naar Central Park. Times square is ongeveer dezelfde afstand de andere kant.

Kamer was schoon en ruim genoeg. wij hadden de beschikking over twee eenpersoonsbedden en een dubbel bed. Na wat geluidsoverlast was het geen probleem om te switchen van kamer. Personeel was allemaal vriendelijk en behulpzaam.

Perfect voor een city trip

ET1986
28-7-2013

Hotel ligt echt op de perfect plaats het ligt erg centraal.

Kamers waren klein maar hier ben je toch alleen om te slapen, badkamer ook aan de kleine kant en verouderd.

Voor een city trip prima maar verwacht er niet te veel van.

Perfect hotel voor een city trip naar New York!!!

vinceke1989
20-11-2012

In Juni 2012,ben ik 7 dagen naar New York geweest met mijn vriendin.

Hotel Wellington heeft een perfecte ligging; nog geen 5 minuten lopen naar Central Park en nog geen 10 minuten lopen naar Times Square.

De kamers zijn wat verouderd, maar wel schoon.

iedere dag nieuwe handdoeken en het bed netjes opgemaakt.

Het zijn ook niet de grootste kamers, maar wel genoeg ruimte.

Je bent er eigenlijk ook alleen maar om te slapen, omdat je overdag je ogen aan het uit kijken bent in de stad.

Wij sliepen op de 27e (hoogste etage), met uitzicht over Central Park.

Echt adembenemend mooi!

Onder het hotel bevind zich een restaurant/lunchroom, waar je heerlijk kunt ontbijten voor niet te veel geld.

Ook zit er een metro station onder het hotel, wat ook super makkelijk is.

Ik ga zowiezo nog een keer terug naar New York en dan slaap ik ook zeker weer in dit hotel.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Wellington in New York City, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Wellington zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.