Hotel Washington Square

7.7Goed

Verenigde Staten van Amerika, New York state, New York City

Op vakantie geweest naar Washington Square?

Je kunt vanaf nu meer dan 8.200 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 925p.p.
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

7.7Goed

26 reviews over Hotel Washington Square

• 8M. Doornbos13-10-2014

Geweldig Hotel!

Een fantastisch hotel in een heerlijke wijk waar je na alle drukte in Upper Manhattan 's-avonds op je gemak kan wandelen en eten. De kamer was heel goed, schoon, goede badkamer, het personeel zeer vriendelijk. Met name Ronnie de portier, gaf ons elke dag tips en folders. Metro binnen enkele minuten. Het ontbijt was ruim voldoende, je kon pakken zoveel als je wilde. Zou iedereen dit hotel aanbevelen

Gereisd in oktober 2014

• 8sara11-12-2013

Fijn hotel

We zijn er nu 5 x geweest. Gezellig hotel met prettig personeel. Leuke wijk met veel restaurants. Subway om de hoek. Centraal gelegen.

Gereisd met vrienden in oktober 2013

• 8Giancarlo04-09-2012

Goed hotel om de stad te verkennen

Hotel Washington Square is een goed hotel in het leuke Greenwich Village. Het personeel is vriendelijk en de kamers zijn - ietwat gedateerd - schoon en goed uitgerust: goede badkamer, TV, airco.

Het ontbijt is vrij simpel, maar voldoende voor de start van een dag New York. Ook belangrijk: geen bugs gezien, terwijl NY-hotels hier berucht om zijn.

Washington Square Park ('s-avonds erg gezellig) ligt aan de overkant, midden in de studenten- en homowijk Greenwich Village. Voor ons was dit een geweldige uitvalsbasis om NY verder te verkennen.

Gereisd met partner in juni 2012

• 0mmm06-01-2012

prima

prima hotel in goede buurt dichtbij metro en starbucks om de hoek Kamer niet heel groot, maar wel kluis, badjas en prima badkamer leuke restaurants in de buurt

Gereisd met partner in oktober 2011

• 8Dirk17-07-2010

Stadshotel.

Hotel vlakbij Washington park waaarhéén het genoemd is. Bezocht april met het eerste goed weer. Ontbijt te doen maar repetitief. Kamer OK. Metro vlakbij en vandaar uit verken je de stad. De ligging is voor NY rustig.

Gereisd met vrienden in juli 2010

• 9Wendy13-10-2009

Een aanrader!

Van de eerste minuut tot de laatste minuut voelden wij ons thuis. Voor elke vraag konden we terecht aan de receptie, wat toch een geruststelling is zo ver van huis. Onze kamer is ook reuze meegevallen. Ruim voor NY standaarden, proper en alles voorzien. Van badjassen in de kleerkast tot een wijnkoeler op de dressoir. Ook de ligging is fantastisch, in het rustige Greenwich Village aan Washington Square. Op het einde van de straat ligt de metro en ben je zo waar je moet zijn. Ook voor meisjes niet onbelangrijk, de metro 's avonds nemen is geen enkel probleem, zelfs om 12u 's nachts zit er nog volk genoeg op. Een geweldig hotel dat ik iedereen zou aanraden! Het enige wat ik anders zou doen de volgende keer ... is langer blijven :-).

Gereisd met vrienden in september 2009

• 7Martijn van Bostelen05-08-2009

Goed hotel!

Schoon en netjes hotel in een rustige buurt. Metro is om de hoek dus alles is makkelijk te bereiken vanuit het hotel. Plus punt is dat er onbijt geserveerd word en een min punt zijn de kleine kamers. Wij zouden hier zo nog een keer heen gaan!!

Gereisd met partner in september 2008

• 8Jurgen de Meij17-09-2008

Zeer schoon en goed hotel

Het hotel ligt in een vrij rustige buurt, aan een mooi park. De kamers zijn erg schoon. Er ligt een metrostation in de buurt, waar je bijna overal mee kan komen. Het ontbijt is erg goed en lekker. O.a. vers (geperst)fruit!!! Het personeel is ook erg behulpzaam en erg vriendelijk.

Gereisd met familie in september 2008

• 8Brendan07-09-2008

Hotel in NY..

Een wat ouder klassiek hotel. Vriendelijke bediening. Een plus is dat het incluis een ontbijt van redelijke tot goede kwaliteit is. Toen wij er waren was het meer dan 30 graden in NY. Nadeel is dan het continu gezoem van de tientallen aico´s. Elke kamer is daarvan voorzien. Ook onze kamer op de 3e verdieping. Als deze uit stond werd het veel te warm in de kamer. s´nachts werd het dus slapem met de aico aan. Ligging is niet in het centrum maar naast een fraai park, met een mooie rustige, volgens ons vrij veilige studentenbuurt. Wel heel veel te doen in de omgeving van het hotel. Ons was niet verteld dat we onze creditcard af moesten geven als zekerheid voor eventuele schade. Als alternatief werd ons de mogelijkheid geboden 100 dollar borg af te geven. Al met al geen verkeerd hotel.

Gereisd met partner in september 2008

• 8Lammens D05-04-2008

Eten was erg sober, men moest speciaal vragen naar bepaalde zaken die volgens menu toch inbegrepen waren.Kamers waren op eerste zicht proper maar in detail niet voldoende gekuist.

Gereisd met familie in april 2008

Hotel Washington Square info