Hostel Vanderbilt YMCAster

58 reviews over Hostel Vanderbilt YMCA

• 2019
    8Joelle23-01-2019

Goede plek! Aanrader!

Het receptie personeel is heel vriendelijk! Wanneer je vragen hebt helpen ze je meteen en geven extra tips om te doen! De locatie is perfect! Het hotel ligt midden in Manhattan en op ongeveer 5 min. lopen van het station en metro. Qua prijs kwaliteit heb je 100% het goede hotel gevonden voor NYC. Het is geen luxe plek, maar voor een low budget vakantie is het perfect! Alle facaliteiten zijn er en het is schoon (elke dag word je kamer schoongemaakt + je krijgt handdoeken! :) ) De buurt is veilig en je hebt veel ontbijt tentjes in de omgeving. We hebben het gigantisch naar onze zin gehad en komen zeker nog een keer terug!!

Gereisd met vrienden in november 2018

• Oude reviews

8Nicole15-09-2016

Fijne thuishaven

In New York verblijf je overdag niet in je kamer, maar deze hostel was wel een prettige thuishaven wanneer je s'avonds even wilde uitrusten. Van de kamer moet je zelf niet veel verwacht,een bed, een tafeltje en een mini koelkast. Maar meer heb je ook niet nodig. De Hostel heeft een goede wifi verbinding (Hallo Amerikaanse Netflix), een sportschool erbij en ligt op een super plek. Dichtbij de metro, dichtbij Time Square en Central Park.

Als ik weer terugga, ga ik zeker weer hierheen.

Gereisd met vrienden in oktober 2015

• 8Jeroen18-07-2013

Prima Hostel op een mooie plek in Manhattan

Gewoon een prima hostel op Manhattan! Dichtbij Grand Central waardoor je met de metro overal snel bent.

Prima kamer, goed bed en een TV, airco en mini koelkast aanwezig. Ik zit hier de volgende keer weer..

Alleen gereisd in juli 2013

• 8F.J.06-01-2013

The city that never sleeps!

Een week samen met m'n vriend in dit hostell verbleven. Al niet te hoge verwachtingen. Kamers zijn erg klein en met stapelbed. Er is een klein koelkastje en een tv (die van ons werkte niet). Douche en wc delen. Mannen en vrouwen apart. Omdat de mannendouche ruimer was en vlakbij onze kamer, heb ik hier gebruik van gemaakt. De vrouwendouche was nl een hokje met 2 douches. Ook veel rondhangende jongens steeds bij de vrouwendouches. Echter niet vaak hoeven wachten. Echt schoon vond ik het niet, her en der waren ook spullen stuk (in de douche bijv). De kamer is zo klein dat je niet tegelijk je koffer in kan pakken. De ligging van het hostell is ideaal! Heb met oordopjes in geslapen maar het was redelijk rustig, zeker voor een stad als deze.

Ik zou dit hostell niet weer boeken maar ben wel een ervaring rijker. Volgende keer ga ik toch weer voor iets meer comfort (lees: eigen wc/douche). Verder ben je natuurlijk in New York niet veel op je kamer, de stad is zo indrukwekkend!

Gereisd met partner in oktober 2012

• 8Dirk-Jan de Witte26-02-2012

Prima hostel voor deze prijs

Het is me echt enorm meegevallen. Dit hostel heeft een centrale ligging, eigenlijk is alles goed te bereiken: lopend of met de metro. Zowel Times Square, Grand Central Station, Empire State Building als Rockefeller Center. Van de kamer hoef je niet veel te verwachten, zijn echt heel klein, maar wat moet je op je kamer als je in een stad als New York bent? Hygiene is prima, elke dag een schoon bed en schone handdoeken. Bedden zijn goed te doen. Badkamer gedeeld met de etage, maar we hebben nooit hoeven wachten. Receptie was heel behulpzaam. Op de dag van vertrek hebben we onze koffers voor $1 kunnen opslaan in een kamertje bij de beveiliging.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2012

• 8priscavn19-11-2011

Prima plek voor prima prijs

Ik was van tevoren een beetje huiverig om naar een hostel te gaan, vooral vanwege de spookverhalen die de ronde kunnen doen m.b.t. o.a. hygiene. Maar is me echt ontzettend meegevallen. Dit hostel heeft een enorm centrale ligging, eigenlijk is alles goed te bereiken: lopend (als je al wandelend de stad wilt verkennen) of met de metro. Van de kamer hoef je niet veel te verwachten, zijn echt megaklein maar ok wat moet je op je kamer als je in een stad als New York bent? Hygiene is prima, elke dag een schoon bed en schone handdoeken. Bedden zijn goed te doen, niet te hard en niet te zacht. Badkamer gedeeld met de etage, maar ik heb eigenlijk nooit hoeven wachten of ik kon douchen. Als je het hostel uitloopt, heb je voldoende tentjes in de buurt om te ontbijten.

Gereisd met vrienden in augustus 2010

• 8annsootje227-09-2011

Super Hostel voor de prijs!

Deze hostel is zeker de prijs waard! Wij kwamen oorspronkelijk van Fresh hotel en we waren zeeer blij hier te zitten! Het personeel is vriendelijk en de locatie is super: 15 min te voet van times square in chique buurt! De kamers zijn zeer basic maar meer heb je echt niet nodig in New York !! De kamers zijn proper alsook de douches. De wc's zijn vaak vuil maar dit ligt aan wie er zit want ze worden steeds schoongemaakt. Wil je goedkoop naar new York en heb je alleen een proper bed nodig? Dan is dit de plaats !!!

Gereisd met partner in september 2011

• 6M. Jonker15-11-2010

ach de locatie is prima

De hostel stelde niet veel voor. De ligging was prima

Gereisd met vrienden in januari 2010

• 5Debbie01-11-2010

Volgende keer niet meer

Omdat ik dit jaar alleen in New York was, koos ik dit hotel.Vorig jaar zat ik er ook al en toen ging het wel.Dit jaar was echter een hel.Kamer was veel te klein, ook mijn koffer paste er net bij.Ik kon zowat mijn gat niet keren en het bed was ook nog eens slecht.Dan is het bed op de twee persoonskamer beter dan die van mij dit jaar.Als 's nachts de verwarming aanging leek het net of iemand letterlijk op de buizen stond te rammen.Gevolg dat ik rechtop in mijn bed zat. De congiërge was ook niet echt vriendelijk.Kreeg bijna het idee om te vragen of hij zijn werk nog wel leuk vond.Toen ik de laatste dag om een transfershuttle naar JFK vroeg omdat ik weg wilde vanwege ziekte, kreeg ik naar mijn hoofd geslingerd wat ik zo vroeg op de luchthaven ging doen.Mijn zaak niet de zijne.De telefoons in het hotel werken trouwens ook niet goed,ik kreeg een vriend van mij niet te pakken.Telefoon gaf aan dat het nr in gesprek was.Wanneer ik over 2 jaar weer in NY ben,neem ik een goed hotel ipv een hostel

Alleen gereisd in oktober 2010

• 1Jennifer06-05-2010

Dramahotel

Een vriendin en ik verbleven hier en wij zijn onder gebeten door vlooien. Onze armen en benen zaten helemaal onder. De lakens zijn nooit verschoond en er lagen haren in van de vorige gasten. Het water van de douche was koud en de wc was vies. Het enige goede aan dit hotel is de ligging. Voor de rest echt een afrader!

Gereisd met vrienden in maart 2010

1 tip over Hostel Vanderbilt YMCA

• Dirk-Jan de Witte, 26-02-2012

Ontbijten deden we bij Europa Cafe op 5th Avenue. Simpel, goedkoop, maar wel lekker. Is op de weg naar Grand Central Station. Ga eens eten bij Stardust op Broadway. Daar word je toegezongen door de bediening. Fantastisch!

0 vragen over Hostel Vanderbilt YMCA

Hostel Vanderbilt YMCA info