Hotel Travel Inn

37 reviews over Hotel Travel Inn in het Nederlands

Lokatie TOP

Sander
2-10-2016

Lokatie, zwembad en nette prijs zorgde ervoor dat ik hier 6 nachten geboekt heb.

Kamers zijn idd klein, Hotel oud, maar de prijs daarintegen was netjes.

Prima buurt/straat, heerlijk centraal. Zwembad is prima om net even te relaxen na een dag slenteren. Prima budget Hotel

Familiekamer een aanfluiting

E.J. Alblas
30-7-2016

Wij hadden een familiekamer geboekt maar dit bleek een vrij kleine kamer met twee tweepersoonsbedden (dat bij elk ander hotel in bijvoorbeeld Florida als een tweepersoonskamer zou doorgaan). Kamer gedateerd en personeel onvriendelijk. Geen ontbijt en voor wifi moet worden betaald. Beslist geen aanrader.

Goede locatie

tp/jp
2-11-2015

Wat gedateerd hotel maar schoon, zelfs een koelkast en magnetron op de kamer. New York is natuurlijk druk, dus oordopjes mee en je slaapt hier prima. We hadden een probleempje met de verwarming die bleef branden, werd meteen verholpen. Aardige medewerkers. Naast het hotel gelegenheid om te ontbijten. Ook richting centrum genoeg eetgelegenheden. Ongeveer 10 minuten lopen naar Times Square en nog geen 5 minuten naar de Hudson River. Prima uitvalbasis om Manhattan te ontdekken.

D-reizen

Prima kamer en heer zwembad. Wij gingen vroeg de deur uit en om 15:00 terug voor een verkoelende duik. Het was begin augustus dus best warm. Daarna weer fris op pad. Hoewel ik moeite heb om voor WiFi te moeten betalen, was het wel snel en betrouwbaar. Ontbijten doe je naast het hotel, maar is niet inbegrepen. Wel lekker.

Gedateerd hotel, niet gunstig t.o.v. OV

Jolanda
4-8-2013

Wij zijn vanaf luchthaven Newark met de trein naar New York Penn Station gegaan. Vanaf Penn Station is het ongeveer drie kwartier (!) lopen naar het hotel. Waren we achteraf met de metro gegaan, dan is het ongeveer 15 minuten lopen. Gezien de kosten hadden we net zo goed een shuttle vanaf Newark kunnen nemen. Hotel ligt wel gunstig in het centrum van New York en heeft naast het hotel een prima ontbijtrestaurant, aanrader. De ingang van het hotel ziet er heel netjes uit, maar de kamers zijn gedateerd. De bedden lagen echter goed. Toen we tijdens een flinke regenbui de lift van het hotel in wilden stappen, liepen de waterstralen in de lift (!). We hebben de trap maar genomen, maar ook daar kwam het water naar beneden. Kortom, hotel zou gerenoveerd moeten worden.

Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding

Karen van den Berg
30-7-2013

Het hotel ligt in Manhattan, maar wel een beetje aan het eind van 42nd street; daardoor is het toch een flinke wandeling naar Time Square. Het hotel is schoon, netjes, gratis parkeren en heeft een zwembad. De wifi-verbinding was niet erg goed; hadden alleen ontvangst wanneer wij de kamerdeur open hadden.

onvriendelijk personeel

riet
29-7-2013

het personeel bij de receptie is niet bijster vriendelijk,

ze spreken amper engels.

het schoonmaak personeel spreekt zowie zo geen engels soms erg moeilijk om iets duidelijk te maken en ook niet vriendelijk een enkele daargelaten.het hotel ligt wel erg centraal je bent in eeen mum van tijd bij time square dat was echt geweldig.de kamers werden dagelijks schoongemaakt en schone handdoeken de bedden zijn wel goed maar een bed was niet echt schoon meer.de kamers waren wel goed verder er was alles wat je nodig had koelkast en een magnetron alleen geen koffie of thee mogelijkheid dat is wel jammer .

het hotel heeft geen restaurant

Prima ligging, onvriendelijk personeel

heer Peeters
6-7-2013

Lokatie op prima loopafstand van timesquare en cental park, personeel is totaal niet vriendelijk.

Ruime, schone kamers en een heerlijk bed. Wij hadden een kamer met 2 2 persoonsbedden geboekt. Dit was ideaal. Dagelijks netjes alles schoongemaakt en ons bedje opgefrist! De wijk waar het hotel is gelegen is ideaal als je New York voor een eerste keer bezoekt. Dicht bij de highlights van Midtown maar toch relatief rustig en lekker dicht bij de Hudson waarlangs je heerlijk kan joggen. Houd geen rekening met extra service hier, dit was echter geen minpunt voor ons. In New York is dit ook niet nodig. Zwembad heeft mijn inziens geen enkele meerwaarde, hier ben je immers ook niet voor in New York.

Als package deal samen met de vlucht voordelig via TO geboekt.

We hebben heerlijk geslapen op de prima binnenveringsbedden. We hadden een kamer aan de straatkant en dat is lawaaierig, dus het raam moest dicht, maar in oktober is het niet warm meer. Verder is het hotel schoon en netjes. Het personeel is niet erg vriendelijk en behulpzaam, maar daar hebben we verder geen last van gehad.

Op loopafstand van Times Square en het Theatre District, dus wat wil je nog meer.

Ontbijten kun je naast de deur of verderop bij Starbucks. Ik zou dit hotel zo weer boeken.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Travel Inn in New York City, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Travel Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Travel Inn scoort een 6.98 uit 10 op basis van 37 reviews.