Top of The Rock Observation Deck

8.9Fantastisch

• 8cindyb08-08-2017

Top of the Rock

Mooi uitzicht maar uitzicht one world observatory is beter

juli 2017

• 9Mo24-07-2015

Erg mooi uitzicht

Beter nog dan empire state building! Je kunt hier op de bovenste verdieping beter foto's maken, hier zit namelijk voor een deel geen glas of plastic

Gereisd met vrienden in juni 2015

• 10Davietje13-06-2015

Geweldig

Wij zijn savonds geweest, prachtig beeld op het iconische beeld van de Empire State Building

Gereisd met vrienden in mei 2015

• 10Esther01-06-2015

Onverwacht kunstig

Observation deck hebben wij bij de Empire State Building gedaan. Wel zijn we in de lobby geweest van Rockefeller Center en wat was deze mooi! Absoluut even naar binnen lopen om te kijken!

Gereisd met vrienden in september 2014

• 9Fam. van Onzenoord25-05-2015

Mooi uitzicht

Het uitzicht op centraal park is mooi. Ook het overzicht van de stad is prachtig

mei 2015

• 8Gerben29-03-2015

Als het donker wordt!

Als je de mogelijkheid hebt, bezoek The Rock als de duisternis begint in te vallen (en het helder weer is) je ziet en Empire State dan mooi oplichten, evenals het Chrystler, de nieuwe Freedom Tower (World Trade center), dus Lower Manhattan, en Uptown zie je Central Park en omliggende gebouwen oplichten. Heel mooi om te zien. Gratis met de New York Pass! Vergeet in de lift niet omhoog te kijken!

• 8bart en rika29-03-2015

must

super zicht over NY je hoeft de empire state building niet te doen, extreme veiligheidsmaatregelen

• 10monique van avendonk28-03-2015

Geweldig

Het uitzicht is adembenemnd. Uitzicht over central park, Empire state buildig.

• 8Lianne21-03-2015

Mooi

Wij hebben gekozen voor het Top of the Rock ipv het Empire State. TotR is iets goedkoper en je kon Central Park zien (vanuit het Empire State zie je deze niet, omdat het Rockefeller ervoor staat).

Wij zijn hier in oktober heen gegaan, het was erg koud (waaide hard!) en regenachtig, maar zelfs toen was het nog prachtig.

Gereisd in oktober 2014

• 9Gabriellevdlee18-03-2015

Prachtig !

Zeker doen! Niet twijfelen, als je dit niet gedaan hebt mis je een groot deel van New York

Gereisd met vrienden in november 2014

10 van de 189 reviews gezien