Hotel The Pod

Hotel The Pod
8,3

24 reviews over Hotel The Pod in het Nederlands

Perfecte ligging voor een goedkope prijs!

Sharifa
8-12-2013

Perfecte ligging. Lunchen kan om de hoek. De supermarkt en metro liggen op loopafstand (alleen de straat uit lopen!) The pod zelf heeft geen eigen restaurant, het is wel mogelijk om te ontbijten en een drankje te doen!

Gereisd Met partner in september 2013

Prima hotel met goede prijs kwaliteit verhouding

Pauline
24-11-2013

Prima hotel voor een paar dagen new york. Leuke centrale ligging. Kamers zijn klein (maar dat wisten we), maar wel functioneel ingericht en iedere dag schone handdoeken. Hotel heeft een moderne uitstraling en personeel is erg hulpvaardig.

Gereisd Met vrienden in Mon Nov 18 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wij komen terug!

Rose
8-11-2013

We zijn maart 2013 gewest. We wisten dat het klein zou zijn. Wij hadden een 2-pers kmr met eigen badkamer geboekt. En gevraagd om een hoge verdieping. Nou prachtig! Met een eigen terrasje. Ik heb astma en ben dus ook allergisch. Tot op heden het schoonste hotel gezeten in NY. (Ok op 1 na). Elke dag schone handdoeken! Bedden prima en de ramen konden open! Stille n goede buurt, 's-avonds lekker met ramen open geslapen. Geen sirenes! Vele lekkere en goede restaurants (prijs, kwaliteit goed). Ontbijten kun je prima in POD! Biologisch lekker vers fruit en bio yoghurt, n veel Ook Vega en biologische supermarkt of ontbijtrest in de buurt. O ja , er zijn opbergladen onder je bed! Daar kamen pas na 1 dag achter.

Gereisd Met partner in maart 2013

Kom hier zeker terug!

Debbie Weijers
30-12-2012

Voor het eerst naar NY en niet in een hostel slapen. Maar wel low budget en redelijk centraal gelegen. Ik heb voor 6 nachten 617 euro betaald en dat was het zeker waard! De locatie is erg goed, lopend kan je naar Grand Central, Empire state, Chrysler, Times square, Roosevelt island tram, United Nations. Er dichtbij een metro halte (lexington/51st). Er zijn 4 ipads in de lobby vrij te gebruiken, een info desk, een barretje (koffie/thee/ontbijt/drankjes) en door het hele hotel gratis wifi! De kamer is klein (1 persoons), maar prima te doen. Eigen wastafel en kraantje. Tv boven het bed, jammer dat er geen hoofdsteun is waar je tegen aan kan zitten. Badkamer/wc erg schoon en ziet er netjes uit. Heerlijke douche! Lampjes boven je kamerdeur geven aan of een douche/wc bezet is. Elke dag wordt de kamer schoongemaakt en zijn er nieuwe handdoeken. Het is er wel gehorig, maar ik heb me daar niet aan gestoord.

Gereisd Alleenreizend in november 2012

Klein, hip, schoon en perfecte locatie

Fabienne Wulffaert
4-11-2012

Kamers zijn klein maar je bent van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat op pad dus zonde om meer te betalen voor een ruime kamer. Hotel is niet superluxe maar van alle gemakken voorzien. iPads zijn vrij te gebruiken en je kunt je iPod aansluiten voor muziek in je kamer. Boven ieder bed een tv. Heb zelf in de Bunk room gelogeerd, met een stapelbed en gedeelde badkamers op de gang (wel eigen spiegel en wasbak op kamer). Deze waren nooit bezet (en zowel, dan aan lampje in kamer te zien) en altijd superschoon. Lekkere rain douchekop. Het hotel heeft een lobby en terras om vrolijk van te worden. Personeel is behulpzaam. Locatie is perfect. In een rustige straat maar wel metro en winkels op loopafstand. Ze hebben tegenwoordig een tweede locatie (POD 39), maar POD 51 was zeker niet vervallen of ouderwets. Overal staat achtergrondmuziek op: in de badkamer en liften. Voor het bedrag (1000 euro voor 2 personen en 7 nachten) ga ik er zeker weer heen!

Gereisd Met vrienden in oktober 2012

Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding

maurice
17-10-2012

Wij hebben, op basis van de vorige beoordelingen, een paar dagen gelogeerd in The Pod Hotel. Vooraf was ons duidelijk dat de kamers klein zijn. Ondanks dat dit het geval was, vonden wij dit een zeer goed hotel. Wij logeerden (zeer romantisch) in een stapelbed die niet lang zijn. Echter, ik ben 1.97 meter maar vond het bed heerlijk liggen (heb mijn voeten aan het uiteinde laten bungelen). De kamer was schoon, de douche & W.C. zeer schoon. De ligging is ook goed. Wij gingen vaak met de metro in 53rd street / Lexington Av. De metro is soms onduidelijk maar je moet alleen opletten of je uptown of downtown gaat. Lijn E gaat snel naar Times Square vervolgens Penn Station en eindigt bij Wall Street. Indien wij iets niet wisten vroegen wij gewoon New Yorkers de weg, zij helpen je heel vriendelijk. Voor de rest is NY een leuke stad. Bij aankomst hebben wij alleen de Hop on Hop off bus genomen, daarna alles dus met de metro.

Gereisd Met partner in oktober 2012

Compact maar comfortabel

Lotte
10-6-2012

Samen met zus in stapelbed-kamer: compact maar comfortabel. Stapelbed is niet erg lang (1.80 meter). Bagage past precies in de kamer met eigen wastafel. Sanitair (stortdouches en toiletten) op de gang is schoon en vanuit je kamer zie je of ze beschikbaar zijn met subtiele lampjes. Afwerking van het hotel is fraai: veel rvs en 4 iPads in de lobby voor gezamenlijk gebruik: handig om snel iets op te zoeken.

Gereisd Met vrienden in mei 2012

Goede locatie en schoon!

Janine
26-4-2012

Wij ik en mijn moeder hebben hier 5 nachten geslapen. Goed bevallen goed bed kleine kamer maar We kwamen er Alleen om te slapen dus dat vonden wij niet erg. Elke dag schone handdoeken en ook een schone badkamer met toilet. De douche was van glas dus je kon in de kamer de ander zien douche. Wel kon je een matte deur om de badkamer af te sluiten er voor schuiven. Verder allemaal heel netjes en modern ingericht.

Het gebouw is niet zo hoog dus af en toe wel wat last van de weg naast ons hotel en ook in het gebouw is het soms wat gehorig.

Mooie lobby en vriendelijk en behulpzaam personeel.

Gereisd Met vrienden in april 2012

Goed hotel voor een City Trip New York

Amanda
26-11-2011

Hotel The Pod is een leuk trendy hotel in Manhattan.

De kamer (2-persoonskamer met douche/toilet) was niet al te groot, maar wat verwacht je in een stadshotel?! Wij konden om het bed heen lopen! Elke dag schoonmaak, schone handdoeken en beddengoed!

De ligging is goed! Ca. 20 minuten lopen naar Times Square en Central Park. Metrostation op ca. 5 minuten lopen. Starbucks om de hoek; 2 keer rechts! Veilige buurt! In de directe omgeving enkele restaurantjes en een supermarkt (24/7 open).

Via het hotel kan je voor de terugreis een shuttle regelen (Super Shuttle geloof ik). Naar Newark was het $ 29,00 per persoon.

Gaan wij nog een keer naar New York, dan is hotel The Pod zeker één van de opties!

Gereisd Met partner in november 2011

Heerlijk hotel

Kootje
16-7-2011

Prima hotel, hier 5 nachten geslapen. Kamer is klein, maar prima te doen. Kamer is schoon, elke dag schone lakens en handdoeken. Ligt best centraal, veilige buurt. Kortom een perfecte uitvalbasis.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Jul 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Afstand tot strand600 m, > 20 minuten met de auto

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer
  • Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesConcierge, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Krant, Ticket service, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • Reservering voor parkerenVerplicht
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Pod in New York City, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Pod zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.