Hotel The New Yorker, a Wyndham Hotelstersterster

8Fantastisch

Verenigde Staten van Amerika, New York state, New York City

8Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor The New Yorker, a Wyndham Hotel voor je op een rij gezet:

Tonen op kaart

192 reviews over Hotel The New Yorker, a Wyndham Hotel

• 2019
    8Anet05-09-2019

Prima hotel, zeker als het alleen om te slapen is.

Hotel met vriendelijke mensen, die heel behulpzaam zijn. Hotel straalt een bepaalde sfeer uit het verleden uit.Prima uitvalsbasis voor de hoogtepunten van New York, vlak bij Times Square en een metrostation om de hoek. Restaurant wat aan het hotel vastzit is aan te raden, maar dan moet je niet naar de prijs kijken.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• Oude reviews

8M24-05-2017

Goed hotel

Goede prijs-kwaliteit. Kleine kamers, maar waar is dit niet in Manhattan. Goede locatie.

Gereisd met partner in december 2015

• 8Lianne19-09-2016

Centraal gelegen

Fijn hotel, dichtbij Times Square, is goed te lopen. Het metrostation ligt om de hoek en tegenover het hotel zit een klein bakkerijtje, waar je lekker eten kunt halen. Onze kamer was wat klein, maar gebruikten we toch alleen voor slapen, dus prima. Mooi uitzicht op het Empire State Building. De beveiliging wil altijd je kamersleutel zien, dus je zal ook niet snel last hebben van mensen die niks in het hotel te zoeken hebben.

Gereisd met partner in oktober 2014

• 6Elisabeth12-09-2016

Goed gelegen maar accomodatie slecht.

Gunstig gelegen maar de kamers hadden geen comfort, geen koffie/.thee zet mogelijkheid of koelkast. De badkamer was heel klein en je kon er helemaal niets in kwijt. Dat moest in kamer op vensterbank. Uitzicht als je hoog zat prima. Geen gezellig restaurant -of bar mogelijkheid. Buiten stond alles in de steigers. Wel aardig en behulpzaam personeel.

Gereisd met oudere kinderen in september 2016

• 9heuvelen06-08-2016

perfect hotel met een juiste ligging

vriendelijk ontvangst en de opslag van koffers is 'slechts' 2 dollar per koffer (mits je vroeg bent voor inchecken en toch nog even eruit wil of laat vliegt en al uitgecheckt bent. Zorg dat je de deurpas bij je hebt want er is voortdurend controle als je naar de kamers wilt gaan. Ideale ligging, zo centraal en alles op loopafstand (metro en aantal bezienswaardigheden). Ontbijt is ook te halen bij het naastgelegen Tik-Tok diner maar ook in de lobby verkopen ze wat broodjes. Kamer is niet groot maar mega uitzicht op de Hudson en de skyline op het westen (vroeg geboekt en verzoek gedaan zo hoog mogelijk te plaatsen). buiten bij een etenskar verkopen ze ook heerlijke broodjes, genoeg keuze in de omgeving. we vinden dit hotel een aanrader !!! en door de vroege boeking ook mooi goedkoop (touroperator)

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 8Zonnebloem25-06-2016

Goed hotel

Hotel is gerenoveerd volgens gids waaruit we geboekt hebben. Vloerbedekking op de gang was gerafeld, kamer leek niet gerenoveerd. Bij de receptie aangegeven dat we niet tevreden waren. Kregen een andere kamer naar volle tevredenheid, wel 30 dollar per nacht bijbetalen. Wifi gratis, dit klopt, echter ben je verplicht bij binnenkomst in hotel ca. 30 dollar per nacht bij te betalen, dit is voor wifi, toeristenbelasting en bellen met telefoon op de kamer. Niet echt gratis dus. Bij uitcheck moet je per item 2 dollar betalen voor opslag bagageruimte. Kamer groot, schoon.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2016

• 8Judith B.03-05-2016

Goede plek, mooi hotel en vriendelijk personeel.

The New Yorker heeft, net als Waldorf Astoria, grandeur. De entree is indrukwekkend. We werden met alle egards ontvangen en kregen een mooie suite. Klein maar fijn. Mooie slaapkamer en een aangename loungeruimte met (heel fijn) een bank die je tot bed om kunt toveren. We hadden mooi uitzicht over de rivier de Hudson. Je zit hier super centraal. Niet ver van 5th avenue, vlak bij een metrostation, volop winkels. We hebben optimaal genoten. Tot onze verbazing had onze vriendin, die hier ook verbleef, een piepklein kamertje en betaalde meer dan wij. Dat vonden we wel heel bizar. We zijn er niet achter gekomen hoe dat kwam.

Gereisd met partner in mei 2014

• 7Mevr Nijholt02-05-2016

Prima verblijf

Een enorm groot gebouw. Kleine slaapkamers, maar wat wil je in hartje Manhattan. Vriendelijke medewerkers en naar New Yorkse begrippen redelijk geprijsd. Slaapkamers vond ik wel gehorig en het water in de douche was regelmatig koud. Ik neem aan dat meer hotels hier last van hebben. Al met al een prima verblijf gehad. Voor wat meer luxe betaal je gewoon de hoofdprijs in New York.

Gereisd met partner in december 2015

• 10Britt01-05-2016

Super

Goede ligging, aan de overkant van de weg ligt McDonalds, Starbucks, Dunkin Donuts en Duane Reade waar je goedkoop een ontbijtje kunt scoren. Ruime kamers, die elke dag netjes werden schoongemaakt door vriendelijk personeel. Goede beveiliging als je geen hotelpasje hebt kom je er niet in.

Gereisd met partner in februari 2016

• 8Adri09-11-2015

Mooie locatie

Eenvoudige schone kamers. Goed bed, Gratis WiFi op de kamer

Gereisd met partner in oktober 2015

21 tips over Hotel The New Yorker, a Wyndham Hotel

• T, 07-04-2012

Ontbijten bij de TickTock diner. Lekker eten en veel keuze!

Madison Square Garden ligt zo'n beetje voor de deur. Bestel van tevoren alvast kaartjes voor een thuiswedstrijd van de Knicks. Dit is echt ontzettend leuk om te bezoeken!

Beetje storend is dat het geven van fooi je overal 'opgedrongen' wordt. Iedereen blijft benadrukken dat je nog wat extra moet geven voor de service. Logisch, maar laat je hierin niets opleggen. Bepaal zelf hoeveel je het waard vond.

• Q, 03-06-2012

De 72uurs hop-on-hop-of bus is een aanrader. Op internet zijn verschillende kortingspassen te koop hiervoor. Ideaal om New York goed te bekijken!

• Sarah Anna, 01-09-2013

Vindt via één van de obers uit wanneer er een honkbal wedstrijd gespeeld wordt, is een leuke ervaring! Het toppunt van onze vakantie was het maken van een helikoptervlucht over New York. Een dure aangelegenheid maar echt iets om niet meer te vergeten!!

3 vragen over Hotel The New Yorker, a Wyndham Hotel

• femke, 30-10-2011

central park

is dit hotel dicht gelegen bij central park? ik ben nog nooi tin new york geweest en wil toch heel wat zien. o.a. central park, times square,... is dit dan en goed hotel of weet er iemand dan er een geschikter? MVG.

Arnout, 01-11-2011

De locatie van dit hotel is zeer ideaal. Time Square en Empire State Building zijn ongeveer 10 minuten lopen. Central Park wel wat verder, maar op zich prima te doen. Metro is voor de deur, dus op die manier ben je er helemaal snel. Dus ook down town manhattan (wall street, ground zero e.d.) kan je zeer eenvoudig en snel komen. Tip vraag om kamer zo hoog mogelijk, uitzicht is echt geweldig dan (zat zelf 37ste verdieping).

• Saskia, 21-09-2011

Bedwantsen / bed bugs

Ik heb een kamer in dit hotel gereserveerd en nu lees ik vele positieve maar helaas ook veel negatieve berichten over dit hotel. Negatieve berichten over bedwantsen, oftewel bed bugs waar veel mensen mee zijn geconfronteerd in hun kamer in dit hotel.

Heeft iemand hier ervaringen mee?

M.v.g.

Saskia

mickey, 10-10-2011

waar heb je dat gelezen dan ik zie het nergens. wij gaan februari en toen ik dit las dacht ik gatsie dus ben eigenlijk wel benieuwd

Saskia, 11-10-2011

Hallo Mickey,

Inmiddels is er na plaatsing van mijn eerste bericht het e.e.a. veranderd.

Wij gaan ook volgend jaar en ik dacht wat een leuk hotel, even googelen, kijken wat mensen er over zeggen en kwam ineens op sites terecht waar ik niet vrolijk van werd:

www.observer.com/2007/bed-bugs-steal-new-yorker-hotel-s-renovation-thunder

Het hotel staat zelfs op een lijst van geregistreerde bed-bug hotels:

bedbugshotels.com/reports

Daarnaast kwam ik op Tripadvisor nog een drietal recente berichten uit februari - augustus 2011 tegen.

Voor de zekerheid heb ik contact gezocht met het hotel en hen de vraag gesteld of dit klopt. Uit het antwoord van The New Yorker kon ik opmaken dat ze dit onderwerp zeker niet ontkennen, echter doen ze er alles aan, samen met een insecticiden-bedrijf, om dit probleem te voorkomen.

Ik had vorig jaar al e.e.a. in de krant over bedwantsen gelezen, niet alleen hotels hadden/ hebben er mee te maken, ook winkels, kantoren, eigenlijk de plaatsen waar veel mensen zich bevinden, het is een beestje wat iemand meeneemt, achterlaat en wat weer door een volgende wordt meegenomen met als gevolg dat je thuis een plaag in je bed / slaapkamer kunt aantreffen. Aangeraden werd om bij aankomst op de kamer het matras te controleren op sporen, kleren in een gesloten koffer te laten en in de badkamer te zetten. Daar hadden wij geen zin in en heb ik dit verhaal inmiddels aan onze reisorganisatie doorgegeven die eigenlijk met hetzelfde verhaal terugkwam en ons de optie gaf om kosteloos van hotel te veranderen. Het kan uiteraard zijn dat het hotel de situatie zodanig onder controle heeft dat het allemaal wel meevalt en ook op deze site lees ik er niets over, enkel goede reacties van mensen over dit hotel. Het wil ook niet zeggen dat wij dit zouden kunnen meemaken, of in dit geval dat jullie dit meemaken maar ik heb een beetje een beestjes-fobie na eerdere avonturen die ik op vakanties heb meegemaakt dus kies ik liever het zekere voor het onzekere en heb een ander hotel geboekt, hetgeen ik jammer vind want The New Yorker ziet er fantastisch uit.

Ik hoop je zo een beetje te hebben geïnformeerd .

• Britta, 21-10-2010

vervoer

Ik heb even een vraagje. Wij willen in juni naar New York. Nu kun je bij het boeken ook al regelen voor € 36,00 per persoon dat je vanaf het vliegveld naar je hotel wordt gebracht en vanuit je hotel naar het vliegveld. Is dit verstandig om te doen of juist veel te duur?

Alvast bedankt voor de reacties.

Groetjes, Britta

jef mennens, 18-08-2011

Van Newark neem je de airtrain naar t station en van daaruit met de trein naar Penn Station. In totaal moet je een uurtje rekenen

ingrid, 22-01-2011

Hebben deze transfer ook geboekt; Met het open baar vervoer is het even duur maar dan wel omslachtiger. Met de taxi is het volgens vrienden nog veel duurder.

Arnout, 01-11-2011

Voor overige mensen die dezelfde vraag hebben. Vanaf JFK ben je er (als het verkeer mee zit) in een half uurtje, kosten $ 50. Met openbaar vervoer is goedkoper. Pak dan de Airtrain naar Jamaica-station en vanaf daar de metro (dacht a-trein) naar Penn-station. Zal pak em beet $ 15 de man zijn max. Daarnaast kan je een shuttle-busje pakken. Qua prijs zit dat er ongeveer tussen in, maar dan heb je dus de mogelijkheid dat het het laatste hotel is wat ze aan doen en dan zit je makkelijk dik een uur er in. Daarentegen zie je dan wel meteen veel van de stad ;)

yes, 17-08-2011

hoe lang ben je onderweg van NewArk luchthaven tot Newyorker hotel met openbaar vervoer en hoelang met een shuttlebusje?

ALvast bedankt

jef, 03-06-2011

Het hotel is gelegen vlakbij Penn Station. Dit is makkelijk bereikbaar met de trein vanuit ieder vliegveld. Je hebt verschillende treinmaatschappijen, en met NJ heb je voor 12 euro en ticket. Makkelijk, goedkoop en snel!

Hotel The New Yorker, a Wyndham Hotel info

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Disco
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking