Hotel The New Yorker, a Wyndham Hotel

Weer vandaag4°-2°
Hotel The New Yorker, a Wyndham Hotel
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor The New Yorker, a Wyndham Hotel voor je op een rij gezet:

186 reviews over Hotel The New Yorker, a Wyndham Hotel in het Nederlands

Goed hotel

M,
24-5-2017

Goede prijs-kwaliteit. Kleine kamers, maar waar is dit niet in Manhattan. Goede locatie.

Gereisd met partner in december 2015

Centraal gelegen

Lianne
19-9-2016

Fijn hotel, dichtbij Times Square, is goed te lopen. Het metrostation ligt om de hoek en tegenover het hotel zit een klein bakkerijtje, waar je lekker eten kunt halen.

Onze kamer was wat klein, maar gebruikten we toch alleen voor slapen, dus prima. Mooi uitzicht op het Empire State Building.

De beveiliging wil altijd je kamersleutel zien, dus je zal ook niet snel last hebben van mensen die niks in het hotel te zoeken hebben.

Gereisd met partner in oktober 2014

Goed gelegen maar accomodatie slecht.

Elisabeth
12-9-2016

Gunstig gelegen maar de kamers hadden geen comfort, geen koffie/.thee zet mogelijkheid of koelkast. De badkamer was heel klein en je kon er helemaal niets in kwijt. Dat moest in kamer op vensterbank. Uitzicht als je hoog zat prima. Geen gezellig restaurant -of bar mogelijkheid. Buiten stond alles in de steigers. Wel aardig en behulpzaam personeel.

Gereisd met oudere kinderen in september 2016

GaSamen.nl

perfect hotel met een juiste ligging

heuvelen
6-8-2016

vriendelijk ontvangst en de opslag van koffers is 'slechts' 2 dollar per koffer (mits je vroeg bent voor inchecken en toch nog even eruit wil of laat vliegt en al uitgecheckt bent. Zorg dat je de deurpas bij je hebt want er is voortdurend controle als je naar de kamers wilt gaan.

Ideale ligging, zo centraal en alles op loopafstand (metro en aantal bezienswaardigheden). Ontbijt is ook te halen bij het naastgelegen Tik-Tok diner maar ook in de lobby verkopen ze wat broodjes. Kamer is niet groot maar mega uitzicht op de Hudson en de skyline op het westen (vroeg geboekt en verzoek gedaan zo hoog mogelijk te plaatsen). buiten bij een etenskar verkopen ze ook heerlijke broodjes, genoeg keuze in de omgeving. we vinden dit hotel een aanrader !!! en door de vroege boeking ook mooi goedkoop (touroperator)

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Goed hotel

Zonnebloem
25-6-2016

Hotel is gerenoveerd volgens gids waaruit we geboekt hebben. Vloerbedekking op de gang was gerafeld, kamer leek niet gerenoveerd. Bij de receptie aangegeven dat we niet tevreden waren. Kregen een andere kamer naar volle tevredenheid, wel 30 dollar per nacht bijbetalen. Wifi gratis, dit klopt, echter ben je verplicht bij binnenkomst in hotel ca. 30 dollar per nacht bij te betalen, dit is voor wifi, toeristenbelasting en bellen met telefoon op de kamer. Niet echt gratis dus. Bij uitcheck moet je per item 2 dollar betalen voor opslag bagageruimte. Kamer groot, schoon.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2016

The New Yorker heeft, net als Waldorf Astoria, grandeur. De entree is indrukwekkend. We werden met alle egards ontvangen en kregen een mooie suite. Klein maar fijn. Mooie slaapkamer en een aangename loungeruimte met (heel fijn) een bank die je tot bed om kunt toveren. We hadden mooi uitzicht over de rivier de Hudson. Je zit hier super centraal. Niet ver van 5th avenue, vlak bij een metrostation, volop winkels. We hebben optimaal genoten. Tot onze verbazing had onze vriendin, die hier ook verbleef, een piepklein kamertje en betaalde meer dan wij. Dat vonden we wel heel bizar. We zijn er niet achter gekomen hoe dat kwam.

Gereisd met partner in mei 2014

Prima verblijf

Mevr Nijholt
2-5-2016

Een enorm groot gebouw. Kleine slaapkamers, maar wat wil je in hartje Manhattan. Vriendelijke medewerkers en naar New Yorkse begrippen redelijk geprijsd. Slaapkamers vond ik wel gehorig en het water in de douche was regelmatig koud. Ik neem aan dat meer hotels hier last van hebben. Al met al een prima verblijf gehad. Voor wat meer luxe betaal je gewoon de hoofdprijs in New York.

Gereisd met partner in december 2015

Super

Britt
1-5-2016

Goede ligging, aan de overkant van de weg ligt McDonalds, Starbucks, Dunkin Donuts en Duane Reade waar je goedkoop een ontbijtje kunt scoren. Ruime kamers, die elke dag netjes werden schoongemaakt door vriendelijk personeel. Goede beveiliging als je geen hotelpasje hebt kom je er niet in.

Gereisd met partner in februari 2016

Mooie locatie

Adri
9-11-2015

Eenvoudige schone kamers. Goed bed, Gratis WiFi op de kamer

Gereisd met partner in oktober 2015

Prima hotel, zeer centraal gelegen

Ruud
18-8-2015

Vlak bij Penn Station, ruim 5 minuten lopen naar Empire State Building. Central Park ook lopend te doen. Metrostation pal naast het hotel. Macy's 2 minuten lopen. Hotel straalt 'oude sjiek' uit, maar is keurig verzorgd.

Gereisd met vrienden in april 2015

GaSamen.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The New Yorker, a Wyndham Hotel in New York City, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The New Yorker, a Wyndham Hotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.