Hostel The New York Loft

1 review over Hostel The New York Loft in het Nederlands

Alleenreizend

Nathalie
5-9-2015

Ontzettend mooi Hostel, nog heel nieuw. Er is een tuin met een open keuken waar je heel gezellig kunt zitten en mensen kunt ontmoeten. Elke ochtend is er gratis ontbijt, absoluut de moeite waard om vroeg voor op te staan! Het is een heel groot hostel met veel ruime kamers, maar er is geen geluidsoverlast. Het personeel is niet overdreven vriendelijk, maar ze staan altijd klaar om te helpen. Ik ben er maar 3 nachten geweest maar ik zou zeker terug gaan!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel The New York Loft in New York City, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel The New York Loft zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.