Hotel The Carlton on Madison Avenue

Weer vandaag4°-2°

We hebben een aantal aanbieders voor The Carlton on Madison Avenue voor je op een rij gezet:

Laatste review

Prima hotel!

Wendy & Geert-Jan,
16-3-2011

New York was weer fantastisch. Het hotel was zoals je in New York kunt verwachten, namelijk kleine kamers. Het bed was echter erg goed en de badkamer was schoon en netjes. Op de kamer staat een minibar die op sensoren werkt en automatisch consumpties van je creditcard afhaalt, dus let op! Aangezien ik medicijnen bij had die gekoeld moesten worden ben ik even bij de receptie langs gegaan. Binnen no time stond er een 2e koelkastje op onze kamer! Ook een late checkout zodat ik 's middags nog een dutje kon doen (6 maanden zwanger, dan krijg je dat) was geen probleem. Geweldige service dus!

Voor een betaalbare avondmaaltijd: Juniors in de buurt van Times Square & de foodcourt op Grand central. Beetje druk, maar heerlijk mensen kijken. Ga in ieder geval niet naar de Italiaan die bij het hotel om de hoek zit (Campanile). Eten was niets bijzonders en rekening veel te hoog!

7 reviews over Hotel The Carlton on Madison Avenue in het Nederlands

Prima hotel!

Wendy & Geert-Jan
16-3-2011

Prima hotel, goede ligging.

Karin en Rick
1-9-2010

Begin dit jaar boekten wij dit hotel omdat er een leuke aanbieding was. Goed gelegen (tussen 28e en 29e street) met Empire Sate (34e)om de hoek net zoals Madison Square Park met de famous Shake Shack, doen! Kamers zijn een aantal jaar geleden gerenoveerd, klein maar schoon en dat is voor ons erg belangrijk. Hotel ligt ook erg handig wat betreft metro, lijn 6 om de hoek.

Het is N.Y. dus verwacht van het personeel bij de receptie geen vriendelijk woord maar wel goede service en bij de deur staan 2 aardige kerels, altijd goed voor een praatje en wat leuke tips. Wat ons betreft is dit hotel een aanrader.

Mooie lokatie in New York

L. Bouwmeester
20-12-2009

Hotel is goed en ligt op een goed locatie.

Gezellige bar en veel dingen op loop afstand zoals het Empite state building, Central park Broadway en zelfs down town is goed aan te lopen.

Prima!

M. Pille
25-7-2009

Het was een prima hotel met een fantastische ligging. Het ligt net uit de drukte van het drukke broadway/ theatre district. Op loopafstand van de Empire state en diverse metrostations. Service was niet uitmuntend voor amerikaanse normen en 4 * hotel. We hebben niets gegeten in het hotel. cafe 28 om de hoek was the place to be.

kamers waren prima, mooie badkamer, flatscreen tv aan de muur. Wireless internet met goede verbinding. airco aan de buitenmuur maakt wel wat meer lawaai dan nodig is.

Goed hotel met een centrale ligging

Bart Haase
8-5-2009

Carlton on Madison is een goed hotel op een paar honderd meter van het Empire state Building. Het hotel is recent gerenoveerd en de kamers hebben goede bedden en een ruime badkamer. Hotel is met promotieacties een aanrader.

Geweldige stad

W. Timmer
7-5-2009

Net terug van een 6-daags verblijf in New York. Dit hotel is absoluut aan te bevelen. We hadden een "executive room" op de 11de verdieping. Ruime kamer met heerlijke bedden. Hotel heeft een mooie lobby. Personeel is zeer behulpzaam als het gaat om het reserveren restaurants, regelen van excursies tot het meegeven van een paraplu als het regent. Verder een uitstekende ligging en een goeie prijs/kwaliteit verhouding.

2008

Aanbevelenswaardig!

Yolanda
17-10-2008

Prima hotel, gunstig gelegen in rustig gedeelte van Manhattan en toch op loopafstand van veel bezienswaardigheden. Ruime kamers, schoon, heerlijke bedden. In het hotel is ook een goed en gezellig restaurant aanwezig. Heel erg aan te bevelen als je een paar dagen in New York bent !

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Carlton on Madison Avenue in New York City, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Carlton on Madison Avenue zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.