Hotel The Avalon

3 reviews over Hotel The Avalon in het Nederlands

Uitstekende ligging

B. Coenen
10-5-2012

Een week verbleven in dit hotel: perfecte ligging, vriendelijk personeel en mooie grote kamers (jr. suite). Het ontbijt is erg gericht op zoetigheid en gezondheid, dus geen bacon and eggs! Het hotel is zeker aan te bevelen.

Gereisd Met partner in april 2012

EEN AANRADER

Franky & Ioana
7-8-2011

Een prachtige locatie . Neem wel een junior suite . Het verschil van prijs is niet groot maar de kwaliteit wel .

Gereisd Met partner in Fri Jul 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2006

Verbleven in juni '2004 in dit hotel (mijn man, dochter en

Anita
31-5-2006

Verbleven in juni '2004 in dit hotel (mijn man, dochter en ikzelf) toen we naar het concert van Madonna geweest zijn. Erg centrale ligging (vlakbij Macy's, Empire State, Bldg) in een toch vrij rustige straat. Luxe kamers - ontbijt inbegrepen in kamerprijs. Het enige minpuntje: het personeel aan de receptie mocht iets vriendelijker geweest zijn.

Gereisd Anders in mei 2006

We hebben een aantal aanbieders voor The Avalon voor je op een rij gezet:

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Overige servicesConcierge, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Avalon in New York City, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Avalon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.