Hotel Row NYC

Laatste review

Fantastische plek

Charlotte,
13-1-2018

Fijn centraal hotel waarbij je met nog geen 5 minuten op Times Square staat. Hotelkamer is perfect voor een week New York, fijn bed en kamer is schoon. Vanaf het hotel is het metro station om de hoek. Wij hebben zelf een kamer zonder ontbijt geboekt, omdat er in de omgeving voldoende koffietentjes zijn waarbij je heerlijk kan ontbijten.

Kenmerken

217 reviews over Hotel Row NYC in het Nederlands

Fantastische plek

Charlotte,
13-1-2018

Centraal gelegen hotel, met een heerlijke dynamiek

André van der Grift,
30-8-2017

Kleine kamer, maar prima om even te slapen als je in de stad bent welke "never sleeps"!

Dichter bij Times Square kan bijna niet. Bij de Nederlandse boeking geven ze aan dat er nog bij komende kosten in het hotel in rekening worden gebracht (soort van toeristen belasting), maar bij navraag in het hotel was het de "fee" voor de diverse faciliteiten (fitness etc.). Voor 5 nachten komt er $ 150,- standaard bij! Factuur krijg je de laatste dag/nacht van je verblijf.

Er werd aangegeven op iedere verdieping vers (tap)water, maar op onze verdieping was die er niet. Eentje lager wel er een prima water tappunt.

Top hotel Row NYC

Rob,
1-7-2017

Row NYC is een mooi en netjes hotel, op 5 min van Times Square. Wel een groot hotel, maar daar merk je weinig van. Onze kamer was klein, maar erg goed, heerlijke bedden en prima badkamer. En wat een uitzicht vanaf de kamer, echt super.

D-reizen

Fantastische ligging,snelle lift.druk hotel en kamers aan kleine kant met weinig opbergruimte(kasten).Prijzen voor ontbijt en diner zijn vrij hoog maar volgens norm in Amerika. Wij sliepen aan de voorkant(straatzijde) en weinig last van lawaai buitenaf,.binnen vrij gehorig. Kamers werden redelijk tot goed schoongemaakt.Conclussie: grootste voordeel is puur de ligging en vanuit hotel alles goed bereikbaar.

Prima hotel

Leontine
28-6-2016

Prima hotel om de hoek bij Times Square.

Kleine kamer maar met prima bed en verder alles erop en eraan. Goede schoonmaak. Prima service. Je moet wel voor de WiFi en service betalen maar dan kan je wel onbeperkt naar bijv huis bellen.

Altijd een drukte van belang in de lobby. Razend snel lift systeem.

Eetgelegenheden via hotel te bereiken. Wij vonden het wel ok maar aten liever ergens anders.

Zeer aan te bevelen hotel

Mart Jansen
18-6-2015

Perfect hotel op een super locatie. Times Square, Broadway met al z'n theaters om de hoek. Hop on hop of stopt voor de deur, metro even naar links, ontbijten even naar rechts bij Daniela's Trattoria. Kamers zijn inderdaad klein, maar schoon. Douche is prima. Supervriendelijk personeel

dit nooit meer

Leon
10-3-2015

Het was vaak erg druk in het hotel, bij de bar en de receptie.

Bedden waren goed.

De reden waarom ik nooit meer naar dit hotel ga is het lawaai van de airco ( ik hoorde daar ook anderen over klagen bij de receptie).

(Ik heb het voorpaneel gedemonteerd en de stekker losgehaald, anders viel er niet te slapen, want de thermostaat op "off" zetten hielp niet) Maar vlak bij onze kamer liep langs de buitenmuur een aluminium buis omhoog van ca. 1 meter in diameter en dat maakte ook heel de nacht herrie.

Aanrader voor een citytrip!

CKAK
7-3-2015

Wij sliepen hier 6 nachten in februari/maart 2015. De locatie is een dikke 10 waard. Nog geen drie minuten lopen en je staat op Times Square. In één minuut lopen ben je bij de metro. 's Nachts hoorden wij amper geluiden - ook al sliepen we op de zesde verdieping. Het enige wat je hoorde was je eigen kachel die aansloeg (het was -12... dus logisch).

Het hotel is erg groot, de kamers zijn erg klein. Dit vonden wij geen probleem. Het was schoon, modern en gewoon erg goed. We hebben niet in het hotel gegeten, maar in dezelfde straat zaten heerlijke ontbijt en diner gelegenheden.

Wifi is onbeperkt gratis en snel (je kunt er met vijf apparaten tegelijk op per kamer). Er staan computers + printers in de lobby om evt. je boardingpas uit te printen voor de terugvlucht. Goede service!

Als ik weer naar New York zou gaan, zou ik zeker weer dit hotel boeken!

Met name gekozen om de ligging, het ligt op 5-10 min lopen naar times square. Groot hotel, er zijn altijd wel mensen in het hotel aanwezig. Vrij kleine kamers, maar groot genoeg voor een stedentrip. Kwaliteit bedden en kussens waren goed. Qua geluid van buiten weinig last gehad. WiFi is voor 1 apparaat gratis voor 4 dagen, een extra apparaat kost extra. Echter WiFi heb je niet echt nodig aangezien in nyc genoeg WiFi te vinden is. Als er vragen waren werden deze goed behandeld en bij vertrek konden we onze koffers in een bewaakte kamer achterlaten. Kortom goede vakantie gehad in dit hotel, niets bijzonders, maar meer heb je niet nodig.

Ideaal

Melinda
10-5-2014

Ideale basis voor een citytrip naar New York. Vlakbij Times Square en metro station!

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Row NYC in New York City, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Row NYC zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.