Hotel Riu Plaza New York Times Square

Review geschreven door Toerist

Perfecte ligging - goed hotel

Toerist,
22-10-2017

Wij verbleven hier 7 nachten. De bad(kamer) was proper en voor een stadshotel vrij ruim. Wij hadden een kamer op de 29e verdieping. Hierdoor bleven we wat gespaard van de herrie van de stad.

De ligging van het hotel is perfect om verschillende delen van de stad te bezoeken. Je bent op enkele stappen van Times Square. Daar passeren enkele grote metrolijnen naar alle uithoeken.

Het ontbijt is uitgebreid en lekker. Niet te vergelijken met een Riu strandhotel, maar toch goed. Het avondrestaurant is oké.

Op een nacht werd om 00:00 uur stipt tot tweemaal toe het brandalarm getest, waarna werd omgeroepen dat het om een test ging. Geen idee wat voor nut het heeft om 100-en gasten uit hun slaap te rukken! Dit kan je even goed om 12:00 uur 's middags testen. Als het dan werkt, werkt het 's nachts ook! Door het tijdsverschil van 6 uur is het al niet evident om het ritme te vinden, als je 's nachts dan nog op stang gejaagd wordt door een brandalarm, is het hek wel van de dam...