Hotel Residence Inn Manhattan Times Square

We hebben een aantal aanbieders voor Residence Inn Manhattan Times Square voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Residence Inn Manhattan Times Square in het Nederlands

Ideale uitvalsbasis bij cityctrip

Francis
18-8-2014

Heel gemakkelijk en goed hotel, hulpvriendelijk personeel en het hotel is gelegen op wandelafstand van Bryant Park met de schitterende bib, Times Square, Central Station....

Een uitgebreid ontbijtbuffet dat uiteraard typisch Amerikaans is, 3/4 bestaat uit warm eten, in de ontbijtgranen is veel suiker en kaneel toegevoegd om het zoeter te maken en de vruchtensappen leken meer op limonade dan fruitsappen. Een gewoon continentaal ontbijt moet u dus niet verwachten.

De kamers zijn zeer proper, ruim en voorzien van kitchenette en ruime koelkast. De badkamer was ook proper en werd samen met de kamer dagelijks ververst en schoongemaakt.

Op de kamers zelfs soms moeilijk / geen wifi-bereik/toegang, in de lobby was dit geen probleem.

Gereisd Anders in mei 2014

Super!

Heidi85
1-7-2011

Wij zijn ongeveer een week in dit hotel geweest in februari 2011. Wij waren enorm verbaasd over hoeveel waar je voor je geld krijgt bij dit hotel. Wij hebben via TO een combinatiereis vliegticket+hotel geboekt en betaalden zodoende gemiddeld nog geen 100 dollar per nacht voor 3 personen! (Per persoon dus nog geen 25 Euro per nacht) Vanuit Nederland al gebeld om een kamer met uitzicht op het Empire State Building te vragen. We zaten op de 29e verdieping met een super uitzicht! Kamers: Onze kamer was redelijk ruim, met uitgeklapte slaapbank, ruime keuken gratis internet en comfortabele bedden zonder bedbugs! Gratis ontbijt: Heerlijk! Brood, yoghurt, muffins, scones, pancakes, aardappeltjes, bacon, vers fruit etc... En inmiddels stenen borden en echt bestek. Front-desk: Erg vriendelijk en behulpzaam + een gratis computer/printer om in te checken voor de terugvlucht. Echt een super hotel op een super locatie, 5 minuten lopen van Times Square!

Gereisd Met vrienden in februari 2011

Middenin het klokhuis van de Big Apple

Hans
10-6-2010

Ik schat de afstand van de voordeur van de Residence Inn naar Times Square op 300 meter. Veel meer zal het niet zijn en je zit dan ook echt middenin Manhattan. Vanuit mijn comfortabele kamer voorzien van kleine keuken keek ik recht op de Empire State building. De bedden in dit hotel zijn superzacht en dat zal niet voor iedereen prettig zijn. Ook opmerkelijk: het keukentje in deze kamer is van alles voorzien, van magnetron tot koelkast, van bestek en keukengerei tot pannen. Alleen: wat je met die pannen moet doen is onduidelijk, want er is geen kookgelegenheid. Ook erg Amerikaans: bij binnenkomst staat alle apparatuur volop te blazen. Airco, de gigantische koelkast die uiteraard leeg staat. Gelukkig zijn er wel spaarlampen aangebracht....Service in dit hotel is prima, vraag iets en je krijgt vriendelijk antwoord, hulp en wat voor vorm dan ook en niets is te gek. Ontbijt is inclusief en compleet genoeg. De setting in het restaurant (op de 3e etage) is wat merkwaardig (kartonnen bordjes).

Gereisd Zakelijk in Sun Jun 06 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer
  • Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Broekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesConcierge, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkerenBetaald

• TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Residence Inn Manhattan Times Square in New York City, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Residence Inn Manhattan Times Square zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.