Hotel Quality Inn Long Island City

Kleine hotelsWeer vandaag25°19°
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Quality Inn Long Island City voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Quality Inn Long Island City in het Nederlands

Prima hotel voor een stedentrip NY

eva
15-12-2013

Dit hotel is prima als je op zoek bent naar een goedkoop hotel in de buurt van NY. Met de metro die om de hoek van het hotel is ben je in 20min zonder over te stappen op Times Square. Het is een veilige buurt met leuke restaurantjes. Je zult totaal geen last hebben van lawaai uit de omgeving aangezien het hotel zich tegenover een kerkhof bevindt. Fijn aan het hotel was de gratis Wi-fi en de mogelijkheid om te sporten. De ontbijtruimte was zeer klein waar je maar net geluk moest hebben om een tafeltje te vinden vandaar ook dat veel mensen hun ontbijt meenamen naar de kamer. Het personeel in het hotel is zeer onvriendelijk en alles behalve klantgericht. Na een lange reis bij aankomst werd er niet eens gevraagd of we een goede reis hadden gehad en als je s' avonds laat terug kwam in het hotel keek de vrouw achter de receptie niet eens op. Ook de man bij het ontbijt deed alsof hij doofstom was. Kortom verwacht hier van het personeel geen vriendelijk ontvangst

Gereisd Met partner in december 2013
2008

De prijs/kwaliteit verhouding is bij dit hotel helemaal OK

Marijke Drost
1-7-2008

De prijs/kwaliteit verhouding is bij dit hotel helemaal OK. De ontbijtruimte is nogal erg klein. De donuts zijn bijzonder goed. Een behoorlijk minpunt ligt buiten het hotel. Namelijk de Subway die vlakbij het hotel bovengronds langs komt. Misschien dat een kamer aan de andere kant van het gebouw enigszins helpt.

Gereisd Familie in Tue Jul 01 2008 16:28:35 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • RokenToegestaan

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, Strijkijzer

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte
  • Overige servicesGeldautomaat, Kluis, Krant

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• Adres30-03 40th Avenue NY 11101(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Quality Inn Long Island City in New York City, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Quality Inn Long Island City zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.