Hotel Pennsylvania

Hotel Pennsylvania
6,1

22 tips over Hotel Pennsylvania

N. Daniels, 25-10-2014

Als tip wil ik aanraden om een New York Pass aan te schaffen. Wij hebben alles gezien en gedaan wat we wilden. Je kunt het beste deze pas in NL al bestellen.

Ook heb je veel voorrang met een New York Pass en veel inclusief qua highlights van New York.

Ik geloof dat wij meer als $500 hebben bespaard met de New York Pass, doen dus!

Ketel, 15-8-2014
Wyndham hotel is een prima alternatief hebben we gezien
Mirella van der Lee, 12-8-2014

Ik zeg gewoon doen!

Je loopt zo naar alle bezienswaardigheden, teveel om op te noemen.

We hebben een aantal aanbieders voor Pennsylvania voor je op een rij gezet:

jansens, 23-6-2014
centraal in Manhatten, dus makkelijk overal heen te gaan
Reinald, 3-4-2014
Het uitzicht op de hoge gebouwen, bijvoorbeeld Empire State en Rockerfeller Centre. Echter doe Empire State Sávonds, en Rockerfeller Centre in de middag, dan zie je goed het Central Park
Jan Jansen, 8-2-2014
Probeer de wat kleine restaurants uit, zijn spot goedkoop en goed eten. Ga naar Manchu WOK (Direct om de hoek).Heerlijke Beef/Chicken/Pork Cartons (USD 6-7). Ga je op pad, verdeel dan NY in secties en doe elke dag een deel. Gebruik de Metro en neem goede wandelschoenen mee!!

Karin, 26-7-2013
De locatie van dit hotel is perfect: direct tegenover Madison Square garden en met twee metrostations en een treinstation aan de overkant maakt dat de rest van de stad en de luchthavens eveneens goed bereikbaar zijn. Op loopafstand van Time square en Bryant Park, is dit hotel perfect gelegen om Manhattan te ontdekken. Groot minpunt: er is geen kluis aanwezig in de kamer. In de kast stond een strijkplank met strijkbout.
Tamara, 27-5-2013

Als je het niet eens bent met de kamer direct om een nieuwe vragen.

Als je op Time Square staat kun je links het Marriot Hotel zien. Heel veel goude bling bling verlichting. In dit hotel heb je de mogelijkheid om bovenin een lopend buffet te eten met een super uitzicht op heel New York. Buffet is niet duur en de locatie is super. Je hoeft niet te resereren, gewoon naartoe gaan. Soms moet je dan even wachten.

Nandram, 16-4-2013
Zoek zelf uit waar je naar toe wil en regel het zelf, de informatie balie van het hotel is alleen maar uit op commissie. Bijv. tourbussen Neem niet groene, rode of gele de tourbussen. Deze zijn operated door gangster types die totaal geen klantvriendelijkheid tonen en je verstaat amper wat ze zeggen. Links zit dit rechts zit dat...en thats it. Lekker informatief. Ook niet via het hotel een trip naar de outletmalls boeken. Gewoon via port Authority zelf de bus pakken.
Michiel, 25-3-2013
Een avond bezoek aan 'Top of the rocks', waarbij een verlicht NY te zien is.

We hebben een aantal aanbieders voor Pennsylvania voor je op een rij gezet: