Hotel Pennsylvania

695 reviews over Hotel Pennsylvania in het Nederlands

Perfecte locatie!

Amanda,
24-11-2018

De lobby is prachtig, de kamers wat verouderd maar de ligging van het hotel is echt perfect! Het enige nadeel wat wij hadden was het ontbijt. In een erg lange rij staan waar je je bonnetje mag inleveren en dan weer een erg lange rij om je ontbijt te krijgen. Ons advies om het hotel te boeken zonder ontbijt. In NY zijn veel gelegenheden om heerlijk te ontbijten!

Nooit meer

Nelleke Moet -Hoost,
18-11-2018

Een drama. Het hotel moet echt opgeknapt worden. Het oogt vies , oud en het stinkt ook wel iets. Tot overmaat van ramp keek ik midden in de nacht bij een muis in zijn ogen. De volgende dag kregen wij wel een andere kamer die niet veel beter was. Nooit meer voor ons alhoewel het een perfecte locatie is.

Vies hotel

Janet,
1-11-2018

De kamer waar wij sliepen was super smerig. Overal stof, gordijnen zitten onder de schimmel, rolgordijnen zijn met touw vastgemaakt en vies. Ramen zijn van binnen en buiten zo vies dat je niet kunt genieten van het uitzicht. Lampen doen het niet, lampekap zit zelfs onder schimmel en stof. Badkamer heeft behoorlijk achterstallige onderhoud, planken hangen scheef doordat het kit loslaat, afgebladerde muren, bad en smerig wasbak. En de vloerbedekking op de gangen zitten onder de scheuren en het stinkt overal!!Ik heb het reisbureau doorgegeven dit hotel niet meer te adviseren aan klanten. Respectloos hotel voor gasten.

Prima verblijf gehad !

Alex,
28-10-2018

We waren van te voren huiverig vanwege de slechte recensies en maar 2tot 3 sterren maar we hebben een prima verblijf gehad.

Check-in niet in de lange rij gestaan maar gewoon via de check-in machines in de lobby, klaar binnen 5 minuten. De supergrote kamer, minimaal 10 x 5 meter ( nr 570) had 3 grote bedden en een badkamer -geen schimmel maar strakke witte muren-met bad en schoon tapijt en een flatscreen.

De bedden waren prima en de lakens, dekens en kussens fris. Föhn en stijkbout ook aanwezig.

Locatie prima want alle subway’s en treinen stoppen om de hoek.

Personeel zowel bij receptie als voor de kamer erg behulpzaam en vriendelijk.

De buitenkant van de verwarming / airco kan een likje verf gebruiken, de ramen van de buitenkant eens gezeemd worden maar al met al een prima verblijf voor ongeveer €250 euro P.n voor 3 personen in de herfstvakantie midden in het centum!

Verschrikkelijk

Ludo,
16-10-2018

Het enige positieve aan dit hotel is de locatie, die is top. De rest is dramatisch. De kamers voldoen totaal niet aan de foto’s: de gordijnen zitten vol schimmel, het is erg vies en oud, de kamer is vochtig, de geur is heel erg muf. En boven dit alles troffen we muizen aan in de kamer. Het personeel is niet behulpzaam en bijna onbereikbaar omdat de rij bij de balie zo lang is.

Nooit meer

Roos,
16-10-2018

Echt afschuwelijk, heel onhygiënisch, oud en vies. Maar als je van huisdieren houdt is dit zeker de plek, ratten bedbugs muizen alles wel voorbij zien komen. Maar het hotel doet er niks mee, enige wat goed is is de locatie

Simpel, te doen!

Veen,
20-3-2018

Ondanks alle slechte recensies tot voor hotel Pennsylvania gekozen. Wij verbleven de eerste week van februari in het hotel. We werden super vriendelijk ontvangen aan de check in balie door Cherry. Ze gaf ons een kamer met mooi uitzicht op Madison Square Garden. Van een collega kregen we een zelfgemaakt armbandje. Heel vriendelijk allemaal. De kamers zijn oud en simpel maar daar is de prijs ook naar. Elke dag werd de kamer schoongemaakt, bedden opgemaakt, schone handdoeken.

Hotel ligt heel centraal, mochten wij ooit nog naar new york gaan kiezen wij zeker nog een keer voor dit hotel. Simpel hotel op een top locatie.

Horrorhotel

Suzy Casto,
12-1-2018

Run!!!! Vreselijk! Oud, vies, schimmels in de badkamer, stopcontacten die haast uit de muur vallen, telefoon die niet werkte (handig in noodgevallen!). Koud, enkel glas, je slaapt precies met je raam groot open. Verwarming durf je niet aanzetten want zag er echt ranzig uit. Je krijgt er wel huisdieren bij, dat wel, bij ons was het een muis! Nooit meer!!!! Één nacht gebleven, daarna ander hotel gezocht. Nooit antwoord gehad op enige mail naar het hotel achteraf.

Prima voor een keer, maar nooit meer.

Claudia,
15-12-2017

Het hotel ligt op een mooie locatie, dichtbij winkels, restaurants en een groot station.

Het hotel is gebouwd in 1919 en dat is ook nog te zien in de kamers. Deze zijn zeer verouderd en vies. Foto's die worden gepubliceerd op de website komen zeker niet overeen met het aanbod. De bedden zijn hard, wat ik geen probleem vond, maar bij vele mate andermans haren in de badkamer te hebben vind ik moeilijk om mij overheen te zetten.

Het hotel is heel groot met 17 a 18 verdiepingen. Er zijn wel voldoende liften aanwezig om snel naar beneden of naar je kamer te kunnen.

De lobby is groot en altijd druk met wachtende mensen, zowel hotelgangers als mensen van de straat.

Goed hotel op super goede locatie!

Stefan,
16-11-2017

In tegenstelling tot veel reviews hebben wij het super gehad in dit hotel. Hebben 20 min. moeten wachten bij inchecken (niet storend) werden netjes geholpen. Kamer 1002 (superieur, geboekt via touroperator): opgeknapte kamer netjes en schoon! Badkamer verouderd maar ook schoon. Elke dag schoon beddengoed en handdoeken. En natuurlijk op een top locatie op 5 min lopen van times square. Wij vinden hotel een aanrader!

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pennsylvania in New York City, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pennsylvania zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.