Hotel Pennsylvania

784 reviews over Hotel Pennsylvania in het Nederlands

Simpel, te doen!

Veen
20-3-2018

Ondanks alle slechte recensies tot voor hotel Pennsylvania gekozen. Wij verbleven de eerste week van februari in het hotel. We werden super vriendelijk ontvangen aan de check in balie door Cherry. Ze gaf ons een kamer met mooi uitzicht op Madison Square Garden. Van een collega kregen we een zelfgemaakt armbandje. Heel vriendelijk allemaal. De kamers zijn oud en simpel maar daar is de prijs ook naar. Elke dag werd de kamer schoongemaakt, bedden opgemaakt, schone handdoeken.

Hotel ligt heel centraal, mochten wij ooit nog naar new york gaan kiezen wij zeker nog een keer voor dit hotel. Simpel hotel op een top locatie.

Horrorhotel

Suzy Casto
12-1-2018

Run!!!! Vreselijk! Oud, vies, schimmels in de badkamer, stopcontacten die haast uit de muur vallen, telefoon die niet werkte (handig in noodgevallen!). Koud, enkel glas, je slaapt precies met je raam groot open. Verwarming durf je niet aanzetten want zag er echt ranzig uit. Je krijgt er wel huisdieren bij, dat wel, bij ons was het een muis! Nooit meer!!!! Één nacht gebleven, daarna ander hotel gezocht. Nooit antwoord gehad op enige mail naar het hotel achteraf.

Prima voor een keer, maar nooit meer.

Claudia
15-12-2017

Het hotel ligt op een mooie locatie, dichtbij winkels, restaurants en een groot station.

Het hotel is gebouwd in 1919 en dat is ook nog te zien in de kamers. Deze zijn zeer verouderd en vies. Foto's die worden gepubliceerd op de website komen zeker niet overeen met het aanbod. De bedden zijn hard, wat ik geen probleem vond, maar bij vele mate andermans haren in de badkamer te hebben vind ik moeilijk om mij overheen te zetten.

Het hotel is heel groot met 17 a 18 verdiepingen. Er zijn wel voldoende liften aanwezig om snel naar beneden of naar je kamer te kunnen.

De lobby is groot en altijd druk met wachtende mensen, zowel hotelgangers als mensen van de straat.

Goed hotel op super goede locatie!

Stefan
16-11-2017

In tegenstelling tot veel reviews hebben wij het super gehad in dit hotel. Hebben 20 min. moeten wachten bij inchecken (niet storend) werden netjes geholpen. Kamer 1002 (superieur, geboekt via touroperator): opgeknapte kamer netjes en schoon! Badkamer verouderd maar ook schoon. Elke dag schoon beddengoed en handdoeken. En natuurlijk op een top locatie op 5 min lopen van times square. Wij vinden hotel een aanrader!

Nooit meer! Bedbugs in dit hotel!

Nancy
21-10-2017

Mijn moeder en ik waren een week samen naar New York en verbleven in hotel Pennsylvania. Dit hotel is Drama. Enorm lange wachtrijen om in te checken, onvriendelijk personeel, oude en vieze kamers de lijst is te lang op op te noemen. Maar het ergste voor ons was dat er op onze kamer bedwantsen te vinden waren, of wel bedbugs. We zijn allebei helemaal kapot gebeten maar hier zijn we dus te laat achter gekomen waardoor deze leuke beestjes met ons meegereisd zijn weer terug naar huis. Van het hotel krijgen we geen reactie ondanks dat we hen meerdere malen hebben aangeschreven. Ga niet naar dit hotel!!!

Nooit meer.

Grada
6-10-2017

Ligging was uitstekend, nabij Times Square. Dat was het enige pluspunt.

Hotel oud, zeer gedateerd, massaal, niet schoon, te kleine lakens op een oud bed.

Kamer oncomfortabel, stoffig, vieze vloerbedekking, kapotte wastafel, lekkende douche.

In- en uitchecken betekende aanschuiven in een lange rij. Service nul. Weigeren hulp bij bevestigen transfer naar het vliegveld.

Extra betalen voor internet en bewaren van de koffers na uitchecken.

Samengevat toch een smet op een fantastische week in New York.

Twee gezichten

Benjamin
19-9-2017

Dit hotel heeft 2 gezichten. De ligging is perfect!! 5 min van Times Square, Empire State Building en recht tegenover Madison Square Garden en een groot metro knooppunt. De eerste nacht hebben wij doorgebracht in een enorm muffe, vieze, oude kamer (351). Deze was écht te slecht om te verhuren. De volgende dag hebben wij dat gemeld bij de Front Office die ons vervolgens een upgrade heeft gegeven naar een keurige, frisse kamer met een koelkast en een schone badkamer(1244). Het personeel is enorm druk met de vele gasten (het hotel heeft 1700 kamers) en daardoor erg zakelijk en kort van stof. Wij vonden dat niet storend. Vraag bij je boeking om een gerenoveerde kamer en je zit er prima!

Sjofel hotel op perfecte locatie

Marloes
18-8-2017

De locatie is perfect. Op 5 minuten lopen van Time Square en Het Empire State, tegenover Macy's en Madison square. De kamers zijn oud en niet schoon. Echter dat wisten we. Het was dus of goede kamers op een mindere locatie voor deze prijs of dit hotel. Betere kamers op deze locatie kosten een fortuin.

een hotel met potentie!!!!!!

Berny
14-8-2017

Hier moet nog veel aan gebeuren.

Een perfecte locatie en tot en met de liften een schitterend hotel.

De gastgerichtheid van het personeel was zeer verschillend.

De kamermeisjes staken er met kop en schouders bovenuit( in positieve zin)

Sommige Front Office medewerkers moesten ze direkt ontslaan.

De kamers zijn slecht.

In de eerste kamer die we kregen rook het muf en was het vochtig.

De volgende ochtend bleek waarom, de airco lekte en de vloerbedekking was zeiknat.

Na een half uur in de rij staan bij de receptie kregen we een andere kamer.

Deze was vergeleken bij de vorige redelijk.

Dit hotel heeft potentie, als je het renoveert en je leert het personeel wat Amerikaanse Hospitality is heb je een goudmijn in handen.

Dramahotel

Erica
1-6-2017

Wel goed was dat er ongelofelijk veel nationaliteiten te zien zijn. Dat mag ook wel met 1700 kamers. Check in onvriendelijk, de hele dag door staan er lange rijen mensen, het was net een lopende band. De kamer was vreselijk gedateerd. Onze badkuip had slijtplekken, heb badslippers moeten kopen omdat we anders niet onder de douche durfden, de kranen lekten, veel roestplekken. Beddengoed was niet fris. Wel iedere dag schone badlakens. 1 tafellamp die werkte, stopcontact viel bijna van de muur. we hebben 's nachts de mobiel niet opgeladen omdat we bang waren dat de boel zal gaan branden. Wat niet handig is als je op de 16e verdieping zit. Raam is enkelglas dus de hele nacht door toeterende auto's. Volgens mij zaten we ook in de buurt van de brandweerkazerne, die rukte ieder nacht al een keer of 7 a 8 uit en dan nog de vele ambulances. Hoop lawaai aan de voorkant van het hotel. Tegenover is Madison Square Garden en we hadden ook nog de pech dat er een basketbalwedstrijd was, dus honderden mensen die uit dat gebouw komen en schreeuwen. Dat doen de daklozen ook die je daar veel ziet. Check out net zo.n lopende bandwerk en 5 dollar per koffer in de bagageruimte als je je de laatste dag nog wilt vermaken. We hebben het overleefd maar dit hotel noooooit meer!!

Hotel Pennsylvania 6.1 10 784 .