Hotel Park Central

57 reviews over Hotel Park Central in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar!!

Annemarieke Bos,
10-1-2019

Wat een schitterende trip! Super rechtstreekse vlucht, Super hotel! Heel centraal. Naast Central Park, vlak bij Times Square, de metro en div. andere bezienswaardigheden op loopafstand. Kortom geweldig! Ontbijten kan op elke hoek van de straat en de service van het hotel is perfect. Mooie ruime kamers met goed uitzicht, stil, schoon wat wil je nog meer?

Gereisd met oudere kinderen in december 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Zeer goed hotel op top locatie

Usaidhello,
3-10-2017

De locatie van het hotel is perfect. Het ligt op zo'n 2 á 3 blokken van het Central Park vandaan en op zo'n 4 á 5 blokken van Times Square. Er zijn daardoor veel dingen op loopafstand te vinden. Daarnaast zit er direct naast het hotel een metrohalte en op 3 blokken lopen een andere metrolijn. Ideaal om snel door de stad te komen en zo veel mogelijk te zien.

De kamers zijn ruim en netjes. Wij hadden zonder hier naar gevraagd te hebben een gratis kamer upgrade gekregen, van een queen size bed naar king size.

Na 2 dagen in onze kamer kregen wij lekkage in de badkamer, de douche van onze bovenburen lekte door het plafond. We kregen direct een andere kamer toegewezen. Ook al hadden we de complementaire upgrade ontvangen, kregen we na de lekkage een nog ruimere kamer op de 17e verdieping.

Al met al zijn wij zeer tevreden over dit hotel.

Gereisd met partner in september 2017

Mooi hotel, maar standaard

Angelina van der Laan,
8-5-2017

Ligging dicht op central park en bij een metrostation. Schone kamers en vriendelijk personeel. Minder was dat je geld betaald voor de sportvoorzieningen en pc's met internet terwijl we hier geen gebruik van hebben gemaakt. Het Hotel heeft geen eigen ontbijtvoorziening en dinervoorzieningen. Men kan bij een market wat kopen en wel binnen opeten. In New York is het heel gewoon om naar een deli te gaan. Hou er wel rekening mee dat het niet goedkoop is

Gereisd met oudere kinderen in april 2017

Prima hotel

Bianca
3-1-2016

Mooi, goed verzorgd hotel met een uitstekende ligging.

Ruime kamers met heerlijke regendouche. Kamers aan de binnenkant zijn lekker rustig.

Gereisd met oudere kinderen in december 2015

Geweldige ligging, fijne kamers

josjoyce
14-5-2015

Wij hadden een Deluxe kamer op de 7e verdieping en hadden daar een goed uitzicht aan twee kanten van de kamer. Die schoon was en ruim, met een goeie badkamer en regendouche. Wel jammer dat ze onder het bed niet schoonmaakten: daar vonden we een deodorant van iemand anders :-/ Het eetbarretje is duur, maar er is genoeg direct om de hoek van het hotel. Oordoppen mee is wel een aanrader! :-)

Gereisd met jonge kinderen in april 2015

Zeer groot hotel maar daar merk je niet veel van. Pas gerenoveerd. Prima kamers met uitstekend bed, wel wat gehorig aan straat kant. Ligt op loopafstand van Times Square en Central Park, metro naast hotel. Gratis wi-fi op de kamer en wij hebben geen last gehad van wachttijden bij de lift. Ook niet hoeven betalen voor bagage opslag. Er zijn zo enorm veel hotels in deze stad maar deze is zeker de moeite waard.

Gereisd met vrienden in april 2014

Erg fijn hotel

Ron
4-11-2013

Al in veel 3 sterren hotels verbleven in The Big Apple over de afglopen jaren maar dit hotel was by far het prettigst. Super centraal, prima kamers, goede bedden en s'nachts lekker rustig, Staff is best heel vriendelijk, als je ze gewoon met respect behandeld doen ze alles voor je. Dit hotel maakte mijn verblijf in NY helemaal af.

Gereisd met partner in oktober 2013

Super dichtbij Times Square!!!

marjoleinstraten
11-3-2013

Ligging is top. Op ca. 5 a 10 min loopafstand van Times Square. Hotel momenteel flink aan het renoveren dus lijkt het allemaal nogal chaotisch maar dat is tijdelijk. Geen last van drukte van de straat. Kamer (708) was enigzins warm maar ramen gaan makkelijk open en airco aanwezig. Kamers ruim en schoon evenals badkamer. Handig is wellicht de lage instap in de douche. Personeel vriendelijk. Zijn met dank aan de portier per limousine naar The Abyssinian Baptist Church gereden voor de "gospel"kerkdienst. Maar goed ook want de metro bleek niet te rijden. Niet alle faciliteiten zijn nu bereikbaar vanwege de renovatie. Ontbijt kan vrijwel op elke hoek van de straat genuttigd worden. Veelal gebruik gemaakt van de starbucks welke naast het hotel is gelegen. Omgeving biedt ook eea aan eettentjes.

Gereisd met vrienden in maart 2013

mooi hotel op toplocatie

marjolein
24-9-2012

Hotel is zeer gunstig gelegen, overal dicht bij. Ook metro station in de straat,starbucks op dezelfde hoek, dus lekker een koffie scoren in je pyjamabroek

Mooie entré grote lobby, schoon en net publiek. Vriendelijk personeel.

Niet gehorig!

Gereisd zakelijk in september 2012

Fijn hotel

Daisy
10-3-2012

Goed hotel, zeer goede ligging dichtbij Central Park en Times Square. Toen wij wilde inchecken waren we te vroeg door onze vlucht, we stonden te wachten en mochten naar de balie lopen waar de receptioniste nog even uitgebreid ging bellen met een personeelslid en het ging niet over het werk, dat vond ik wel onbeschoft. Gratis sporten in de sportschool was ook erg fijn.

Gereisd met partner in februari 2012

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Park Central in New York City, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Park Central zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.