Hotel Novotel New York Times Square

8.1Fantastisch

Hotel Info

• Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Novotel New York Times Square voor je op een rij gezet:

111 reviews over Hotel Novotel New York Times Square

• 8Maureen28-01-2019

Een prachtig hotel midden op time square! Elke uur van de dag valt er wel wat te beleven op time square. Er kan de hele dag geshopt worden of gegeten. En vervolgens zit het hotel op maar 5 minuten loopafstand! Het hotel zelf is ook perfect. Goed ontbijt etc. Als jij op zoek bent naar het perfecte Hotel in New York is Novotel perfect!

Met vrienden

• 2017
    8Rogier27-10-2017

Super

Super hotel. Mooie nette kamers met fantastisch uitzicht op time Square. Locatie is geweldig!

• 9Judith12-01-2017

fantastisch hotel vlakbij veel bezienswaardigheden

Prachtig mooi, modern hotel aan times square/broadway. Ruime kamers met grote bedden, badkamer is klein maar heerlijke regendouche. Diner en ontbijt zijn prijzig maar erg lekker (ontbijt zeer uitgebreid) bedienend personeel zeer kortaf, even als bij het inchecken. Maar dit is in heel New York standaard volgens mij. Op loopafstand van: Times Square, Central Park, Rockenfeller center (uitzicht is schitterend), Empire state building, Trump Tower, st Patricks Cathedral en vele grote warenhuizen (redelijk prijzig). Met de metro ben je zo op ground zero en ga dan gelijk langs 21th Century, dit is een gignatische outlet met alle merken voor bodemprijzen. Met de metro kun je in 20 minuten naar de ferry die gratis heen en weer vaart naar Ellis Island/vrijheidsbeeld. Ook een aanrader is een tripje met de bus naar New Jersy (45 min) met een bezoekje aan Garden hills, nog een gigantische outlet. Wij hebben in 5 dagen onwijs veel gezien van deze gave stad.

• Oude reviews

10Catherine15-04-2016

in één woord: wauw

Dit hotel is niet goedkoop maar echt fantastisch. De ligging, met zicht op Times Square, de bar/ontbijtruimte met mooi terras. Ook zeer vriendelijk personeel. Comfortabele kamers met heerlijke bedden. Alles is vernieuwd en dit is daarom een ideaal hotel voor de businessreiziger of toerist.

• 6G. Schilt12-01-2016

Goed, zakelijk hotel.

Als ontbijtklant wordt men hier niet serieus genomen; congres geboekt, dan kan de hotelgast niet ontbijten. Minachting voor de hotelgast!

Met vrienden

• 8Rick Verhaagen03-09-2014

Prima hotel, ik zeg doen!

Dit compleet gerenoveerde hotel is echt een aanrader. Prima gelegen dichtbij Times Square, metro station op 100 meter (Paramount Plaza). Onze kamer op de 28e verdieping was zeer schoon en voor een stad als N.Y. groot te noemen. Prima bed, lekkere douche, kluisje op de kamer en geweldig uitzicht. Supermarkt Duane Read onder het hotel 24/7 open altijd handig, Starbucks aan de overkant van de straat. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Niet twijfelen, gewoon boeken.

• 9jan_van_vugt27-12-2013

Perfect hotel!

Novotel ligt aan de 52street / Broad way en heeft uitzicht op Times Square. Het hotel is modern/nieuw van binnen met een prettige bar/restaurant en prima kamers. Prettig personeel, goed bereikbaar. Wat wij heel fijn vonden was dat we in de gigantische hectiek van New York vlak voor Kerstmis een rustpunt hadden en vonden in het hotel waar we op ons dooie gemak konden ontbijten en dineren. Buiten stond iedereen in de rij voor eetgelegenheden en wij zaten met uitzicht op Times Square heerlijk bij te komen. Bedden zijn uitstekend, badkamer en douches ook. 46 inch flatscreen TV met HBO. 40 dollar voor een week wifi met 3 devices. Met een goede en snelle kwaliteit echt de moeite waard. Tenslotte kost op de dag van vertrek het bewaren van bagage na uit checken maar een dollar per koffer. Novotel kost iets meer maar heeft onze 5 dagen NY comfortabel gemaakt!

• 8R17-09-2013

Amazing hotel in NY!

Wij verbleven hier half augustus en waren op de hoogte dat het terras helaas nog niet geopend was ivm een grote verbouwing. Desondanks een fantastisch verblijf genoten met onze jonge kinderen! Kamers waren uitstekend, heerlijke bedden, fancy badkamer met stortregendouche...echt TOP! En...wij hadden uitzicht op Times Square...dat was het zeker waard. Ontbijt zeer uitgebreid; croissants, chocobroodjes enz enz. De bediening was uitermate vriendelijk. De buurt is prima! Onder het hotel zit een McDonalds en een kleine supermarkt. Times Square is een paar minuten lopen. Zelfs 's avonds voelden wij ons hier veilig. Minpuntjes: -geen waterkoker in de kamer. -ook bij het ontbijt verwacht men een tip.. -rond 8.30h ontbijten kan zorgen voor een wachtrij voor 't ontbijt.

• 8simon01-04-2013

Ideaal gelegen

Prachtig gelegen viersterrenhotel op wandelafstand van Times Square en vlakbij een metro naar JFK Airport. Ontbijt (niet altijd inbegrepen in kamerprijs) is Frans : veel keuze en lekkere vers gebakken viennoiserie.

• 8mevrouw Leroy07-03-2013

aan te bevelen,dicht bij interesante plaatsen

ligging zeer goed, dicht bij metro en bezienswaardigheden.Hulp zeer goed.

11 tips over Hotel Novotel New York Times Square

• Joanne, 10-01-2012

Wij hebben iedere ochtend ergens anders gegeten! Wat wij er leuk vonden was Stardust. Dit zit om de hoek bij het hotel. En waar je ook heerlijk kunt ontbijten is bluefin. Dit zit midden op times square. Aan het raam zitten altijd mensen, maar wanneer je binnen loopt is er nog een grote ruimte beschikbaar.

• jan_van_vugt, 27-12-2013

Neem uitzicht op Times Square.

• R, 17-09-2013

Tip: wij waren met een grote groep en het hotel regelde een busje voor ons naar de airport.

1 vraag over Hotel Novotel New York Times Square

• John, 17-08-2011

kluisje

Hebben de kamers een kluisje ? En past daar een iPad in

John, 12-09-2012

Dank, ben inmiddels een jaar terug. Ja er past een iPad in

• De staf spreektEngels

• KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Rookruimte, Terras, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Wasserette

• SaunaStoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages