Hotel Novotel New York Times Square

Weer vandaag-8°-12°
Hotel Novotel New York Times Square
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Novotel New York Times Square voor je op een rij gezet:

107 reviews over Hotel Novotel New York Times Square in het Nederlands

Super

Rogier,
27-10-2017

Super hotel. Mooie nette kamers met fantastisch uitzicht op time Square. Locatie is geweldig!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

Prachtig mooi, modern hotel aan times square/broadway. Ruime kamers

met grote bedden, badkamer is klein maar heerlijke regendouche. Diner en ontbijt zijn prijzig maar erg lekker (ontbijt zeer uitgebreid) bedienend personeel

zeer kortaf, even als bij het inchecken. Maar dit is in heel New York standaard volgens mij. Op loopafstand van: Times Square, Central Park, Rockenfeller center (uitzicht is schitterend), Empire state building, Trump Tower, st Patricks Cathedral en vele grote warenhuizen (redelijk prijzig). Met de metro ben je zo op ground zero en ga dan gelijk langs 21th Century, dit is een gignatische outlet met alle merken voor bodemprijzen. Met de metro kun je in 20 minuten naar de ferry die gratis heen en weer vaart naar Ellis Island/vrijheidsbeeld.

Ook een aanrader is een tripje met de bus naar New Jersy (45 min) met een bezoekje aan Garden hills, nog een gigantische outlet. Wij hebben in 5 dagen onwijs veel gezien van deze gave stad.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2017

in één woord: wauw

Catherine
15-4-2016

Dit hotel is niet goedkoop maar echt fantastisch. De ligging, met zicht op Times Square, de bar/ontbijtruimte met mooi terras. Ook zeer vriendelijk personeel. Comfortabele kamers met heerlijke bedden. Alles is vernieuwd en dit is daarom een ideaal hotel voor de businessreiziger of toerist.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Goed, zakelijk hotel.

G. Schilt
12-1-2016

Als ontbijtklant wordt men hier niet serieus genomen; congres geboekt, dan kan de hotelgast niet ontbijten. Minachting voor de hotelgast!

Gereisd met vrienden in oktober 2015

Prima hotel, ik zeg doen!

Rick Verhaagen
3-9-2014

Dit compleet gerenoveerde hotel is echt een aanrader. Prima gelegen dichtbij Times Square, metro station op 100 meter (Paramount Plaza). Onze kamer op de 28e verdieping was zeer schoon en voor een stad als N.Y. groot te noemen. Prima bed, lekkere douche, kluisje op de kamer en geweldig uitzicht. Supermarkt Duane Read onder het hotel 24/7 open altijd handig, Starbucks aan de overkant van de straat. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Niet twijfelen, gewoon boeken.

Gereisd met partner in augustus 2014

Perfect hotel!

jan_van_vugt
27-12-2013

Novotel ligt aan de 52street / Broad way en heeft uitzicht op Times Square. Het hotel is modern/nieuw van binnen met een prettige bar/restaurant en prima kamers. Prettig personeel, goed bereikbaar. Wat wij heel fijn vonden was dat we in de gigantische hectiek van New York vlak voor Kerstmis een rustpunt hadden en vonden in het hotel waar we op ons dooie gemak konden ontbijten en dineren. Buiten stond iedereen in de rij voor eetgelegenheden en wij zaten met uitzicht op Times Square heerlijk bij te komen. Bedden zijn uitstekend, badkamer en douches ook. 46 inch flatscreen TV met HBO. 40 dollar voor een week wifi met 3 devices. Met een goede en snelle kwaliteit echt de moeite waard. Tenslotte kost op de dag van vertrek het bewaren van bagage na uit checken maar een dollar per koffer. Novotel kost iets meer maar heeft onze 5 dagen NY comfortabel gemaakt!

Gereisd met oudere kinderen in december 2013

Amazing hotel in NY!

R
17-9-2013

Wij verbleven hier half augustus en waren op de hoogte dat het terras helaas nog niet geopend was ivm een grote verbouwing. Desondanks een fantastisch verblijf genoten met onze jonge kinderen!

Kamers waren uitstekend, heerlijke bedden, fancy badkamer met stortregendouche...echt TOP!

En...wij hadden uitzicht op Times Square...dat was het zeker waard.

Ontbijt zeer uitgebreid; croissants, chocobroodjes enz enz.

De bediening was uitermate vriendelijk.

De buurt is prima! Onder het hotel zit een McDonalds en een kleine supermarkt. Times Square is een paar minuten lopen. Zelfs 's avonds voelden wij ons hier veilig.

Minpuntjes:

-geen waterkoker in de kamer.

-ook bij het ontbijt verwacht men een tip..

-rond 8.30h ontbijten kan zorgen voor een wachtrij voor 't ontbijt.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

Ideaal gelegen

simon
1-4-2013

Prachtig gelegen viersterrenhotel op wandelafstand van Times Square en vlakbij een metro naar JFK Airport. Ontbijt (niet altijd inbegrepen in kamerprijs) is Frans : veel keuze en lekkere vers gebakken viennoiserie.

Gereisd met partner in maart 2011

aan te bevelen,dicht bij interesante plaatsen

mevrouw Leroy
7-3-2013

ligging zeer goed, dicht bij metro en bezienswaardigheden.Hulp zeer goed.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

Ruime kamer, Franse service

mariaj
1-2-2013

Ideaal gelegen hotel met ook voor Amerikaanse begrippen zeer ruime kamers en XXL-bed. Heerlijk luxe en geweldig om bij te komen na een lange vlucht. Van de onvermijdelijke herrie buiten hoor je in je kamer nauwelijks iets.

Het hotel ligt vlak achter Times Square. Vanaf het terras bij de lobby heb je een mooi uitzicht op Times Square (kijk 's avonds vooral je ogen uit!). De ingang is wel onhandig: draaideur door naar klein halletje, dan met de lift (1!) naar de lobby. Daar kun je dan de liften naar de hoteletages nemen. Het levert nog wel eens files op.

Minpunt: de Franse service. Veel oorspronkelijk Franstalig personeel dat moeite heeft om zich goed verstaanbaar te maken aan toeristen voor wie Engels ook niet de moedertaal is. Inclusief Frans chagrijn en arrogantie (of is dat een NY-kwaal?). En ondanks onze melding hebben we het hele verblijf aan mogen kijken tegen de resten van een maaltijd op de gang.

Tot slot: geen wifi, maar op Times Square en om de hoek bij de Mac wel.

Gereisd met partner in juni 2011

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Novotel New York Times Square in New York City, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Novotel New York Times Square zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.