Hotel Morgans

We hebben een aantal aanbieders voor Morgans voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Morgans in het Nederlands

OK

freek_2
15-7-2010

Centraal gelegen . Beetje oubollig met wat achterstallig onderhoud waar je pas achter komt als je op de kamer bent . wel alles op loop afstand

Gereisd Alleenreizend in januari 2009
2007

New York was een prachtige ervaring! Je zit in New York in

Katrien
26-1-2007

New York was een prachtige ervaring! Je zit in New York natuurlijk niet voor in je hotel te zitten. Alles was er in een loopafstand en anders neem je een natuurlijk een taxi. Het ontbijt was wel iets minder, elke dag hetzelfde. Voor jongeren onder de 21 is het niet echt een aanrader, je mag er bv geen alcohol drinken, want ze vragen je ID. De kamers waren echt prachtig! Jammer dat er geen zwembad was. Maar New York is echt een aanrader!! Verschiet wel niet als je op de luchthaven aankomt, het is een beetje een chaos en laat het personeel gewoon doen, al zijn ze soms raar.. I love New York

Gereisd Anders in januari 2007

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Morgans in New York City, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Morgans zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.