Hotel Morgans

We hebben een aantal aanbieders voor Morgans voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Morgans in het Nederlands

2008

Klein maar fijn

Bart
7-11-2008

In november 2008 New York bezocht.

Morgans ligt op loopafstand (5 min) van 2 metrostations en op 10 minuten lopen van Times Square. Er zijn voldoende restaurants in de buurt.

Het hotel heeft vrij kleine kamers maar door slimme opbergruimtes toe te passen heeft het mij niet gehinderd. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Bij problemen met het internet hebben ze het vuur uit de sloffen gelopen en op eigen initiatief korting gegeven op de bijkomende kosten voor internet.

Het ontbijtbuffet is goed. Ik miste de gewone boterhammen maar er zijn voldoende gezonde alternatieven op de zoetigheden die er uitgestald staan.

Ik had zelf geen kinderen mee maar het hotel kwam mij niet zo kin-vriendelijk over.

De centrale living room is prettig om onderuitgezakt TV te kijken of om op de dag een kopje koffie of thee te halen.

Wij hadden met een forse korting geboekt vlak na de heropening. Anders is de prijs kwaliteit verhouding mi. een beetje zoek.

Gereisd Met vrienden in Sat Nov 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Morgans in New York City, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Morgans zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.