Hotel Morgans

Gereisd Met partner in december 2012

zeer goed hotel in New York

Fer
30-5-2011

Dit hotel beschikt niet over een gezellige entree. Of nog beter gezegd aan de buitenzijde is zelf geen indicatie dat het een hotel is. De concierge-receptioniste zit achter een gesloten balie. Het ontbijt nuttig je in het naastgelegen restaurant. Is voor amerikaanse begrippen best ok. Voor nederlanders is de keuze schaars. Een welkomen verrassing zijn de (gerenoveerde) kamers. In vergelijking met het Hudson hotel (dezelfde groep) zijn het zeer ruime kamers (ca. 5 bij 4 meter) de badkamer was de beschikking over een inloopdouche met rainshower. praktische opbergmogelijkheden zorgde ervoor dat je er prima thuisvoelde. Vriendelijk personeel en de uitstekende ligging (Madison Avenue) op loopafstand van time square en slechts een blok verwijderd van 5 avenue. Een geheimtip voor NY gangers

Gereisd Met partner in mei 2011

Midden in Manhattan

manders.carijn
27-1-2011

Perfecte locatie, 10 minuten van Times Square (lopen) en 2 minuten van 5th. Avenue. De kamers zijn van alle gemakken voorzien, niet groot maar alles is aanwezig, van werkplek tot zitgelegenheid en rain shower. Personeel van de receptie is vriendelijk en het uitgebreide ontbijt wordt geserveerd in het naastgelegen restaurant Asia de Cuba. In de nabije omgeving tenslotte bevinden zich meerdere leuke bars, restaurants en (dure) winkels.

Gereisd Zakelijk in Sat Jan 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

OK

freek_2
15-7-2010

Centraal gelegen . Beetje oubollig met wat achterstallig onderhoud waar je pas achter komt als je op de kamer bent . wel alles op loop afstand

Gereisd Alleenreizend in januari 2009

nette design kamer met goede ligging

A. Derks
6-4-2010

Prima hotel. Nette kamer. Vrij klein, maar wel met alles wat je nodig hebt en zelfs extra service zoals reisadapter, paraplu, strijkplank etc. Ontbijt is incl. Voor Amerikaanse begrippen uitgebreid, bagels, croissants, cake, yoghurt, muesli, sappen, koffie/thee en vers fruit. Op 4e verdieping is een huiskamer waar je na uitchecken later op de dag nog kunt opfrissen (heeft ook een badkamer). Ligging is zeer centraal.

Gereisd Met partner in Thu Apr 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

Klein maar fijn

Bart
7-11-2008

In november 2008 New York bezocht.

Morgans ligt op loopafstand (5 min) van 2 metrostations en op 10 minuten lopen van Times Square. Er zijn voldoende restaurants in de buurt.

Het hotel heeft vrij kleine kamers maar door slimme opbergruimtes toe te passen heeft het mij niet gehinderd. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Bij problemen met het internet hebben ze het vuur uit de sloffen gelopen en op eigen initiatief korting gegeven op de bijkomende kosten voor internet.

Het ontbijtbuffet is goed. Ik miste de gewone boterhammen maar er zijn voldoende gezonde alternatieven op de zoetigheden die er uitgestald staan.

Ik had zelf geen kinderen mee maar het hotel kwam mij niet zo kin-vriendelijk over.

De centrale living room is prettig om onderuitgezakt TV te kijken of om op de dag een kopje koffie of thee te halen.

Wij hadden met een forse korting geboekt vlak na de heropening. Anders is de prijs kwaliteit verhouding mi. een beetje zoek.

Gereisd Met vrienden in Sat Nov 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Bij aankomst hebben wij gevraagd om de standaardkamer te

A. Schukking
12-3-2008

Bij aankomst hebben wij gevraagd om de standaardkamer te upgraden naar een grotere kamer met aparte bedden. Werd meteen behandeld en was ook mogelijk tegen bijbetaling. Wij werden erg vriendelijk behandelt.

Gereisd Familie in Sat Mar 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2007

New York was een prachtige ervaring! Je zit in New York in

Katrien
26-1-2007

New York was een prachtige ervaring! Je zit in New York natuurlijk niet voor in je hotel te zitten. Alles was er in een loopafstand en anders neem je een natuurlijk een taxi. Het ontbijt was wel iets minder, elke dag hetzelfde. Voor jongeren onder de 21 is het niet echt een aanrader, je mag er bv geen alcohol drinken, want ze vragen je ID. De kamers waren echt prachtig! Jammer dat er geen zwembad was. Maar New York is echt een aanrader!! Verschiet wel niet als je op de luchthaven aankomt, het is een beetje een chaos en laat het personeel gewoon doen, al zijn ze soms raar.. I love New York

Gereisd Anders in januari 2007

We hebben een aantal aanbieders voor Morgans voor je op een rij gezet:

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Morgans in New York City, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Morgans zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.