Bed and Breakfast Mont Morris

Bed and Breakfast
Bed and Breakfast Mont Morris
8,7

3 reviews over Bed and Breakfast Mont Morris in het Nederlands

Fantastische rustige plek in NY! Hidden Secret!!

Mijke
3-5-2012

Mont Morris (dus NIET Mount Morris) ligt 2 metrohaltes ten noorden van Central Park op de 120th Street en heeft ook nog een pand op de 123th street.Een paar jaar geleden had ik met een vriendin een grote kamer met badkamer in het pand op de 120th Street.Nu hadden wij een hele grote kamer op de 123th Street met keuken en grote badkamer met wc, bad en douche.Het huis en de kamers zijn geweldig mooi en in mooie kleuren geschilderd. De buurt is NIET eng en de metrohalte ligt op 2 minuten lopen.Het ontbijt is op de 120th Street en ontzettend goed en uitgebreid met koffie/thee, heerlijke muffins e.d., broodjes, yoghurt en muesli.De kamer wordt elke dag schoongemaakt.De bedden slapen heerlijk en er is gratis wifi.Er is een grote supermarkt op de Lennoxboulevard.Zondag zijn we naar de Canaan Baptist Church of Christ geweest op de 116th Street waar we een geweldig gospelkoor hebben gehoord.Georgia is de eigenaresse en ze is geweldig!Volgende keer ga ik 100% zeker weten terug naar Mont Morris!!

Gereisd Met vrienden in april 2012

Goede plek net buiten downtown NewYork

Peter
17-11-2011

Mont Morris is een goede uitvalbasis, vlak bij de diverse metrostations. Het zit in het betere deel van Harlem, we hebben er ons geen moment (en op alle tijdstippen) onveilig gevoeld. Ontbijt is op een centraal punt, tevens een goede mogelijkheid om andere reizigers te ontmoeten

Gereisd Met oudere kinderen in maart 2011

Een verademing in het drukke New York

Gurt
1-11-2010

Mont Morris ligt in de wijk Harlem. 10 jaar geleden een no-go zone, nu wordt Harlem steeds meer door yuppen verbouwd en vernieuwd en zijn de Victoriaanse huizen prachtig gerenoveerd. Het B&B zit in 2 huizen aan weerszijden van de rustige straat en centraal wordt een heerlijk ontbijt verzorgd. Er is Wifi beschikbaar en ook de computer die in de ontbijtruimte staat mag gebruikt worden. De eigenaresse is zeer enthousiast en is behulpzaam bij het uitkiezen van je dagtripjes naar de (omgeving van de) stad en kent alle lokale restaurantjes en uitgaansgelegenheden. Een aanrader!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2010

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Mont Morris in New York City, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Mont Morris zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.