Hotel Milburn

Hotel Milburn

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Milburn voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Milburn in het Nederlands

Prima plek

jij_buijs
4-6-2012

Hotel "The Milburn" in Manhattan is gelegen op een prima plek in West om van daaruit Manhattan te bezoeken. Het hotel ligt in West 76th street en op korte loopafstand is de metro (1) naar het zuiden van Manhattan. De buurt is netjes en verzorgd. Het hotel kent 15 bouwlagen en is niet echt groot. Helaas was tijdens ons verblijf slechts 1 lift beschikbaar. De andere lift was in onderhoud (?). Er is alleen een mogelijkheid om te ontbijten dus geen restaurant. Het ontbijtbuffet is prima maar zeker niet europeesch. Een deel van het personeel is klantvriendelijk en behulpzaam. Op de hoek van de straat ligt een Italiaans restaurant waar men prima kan eten en ook verderop zijn voldoende mogelijkheden. De hotelkamer was gelegen aan de straatzijde maar nauwelijks lawaai. Airco aanwezig. Kamer netjes en verzorgd. Badkamer aan de kleine kant althans in kamer 803.

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2012

Oud hotel, maar uitstekende ligging

RPM Utrecht
21-8-2009

Het is een oud hotel met kleine kamers en oud meubilair, ook oude en heel kleine badkamer. Bovendien kakkerlakken in de kamer. De ligging is zeer gunstig, je loopt zo naar het Central Parc en de metro is vlakbij. Als je alleen wilt slapen in het hotel en niet veel ruimte nodig hebt, is het een redelijk hotel voor de prijs.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2009

• KeukenKitchenette

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Milburn in New York City, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Milburn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.