Hotel Latham

HotelWeer vandaag21°16°
Hotel Latham
6,4

21 reviews over Hotel Latham in het Nederlands

Hele goede ligging en daar is alles mee gezegd. Kamer hadden we met een gedeelde badkamer en deze was genoeg vies. Wordt om aantal dagen wel schoongemaakt maar dat is alleen een dweil erdoor en haren in douche enzo blijven liggen.

In dit hotel/hostel wonen veel Surinaamse meisjes van 15 tm 17 met jonge kinderen en veel babys dus heel veel overlast van geschreeuw van kinderen en van moeders die tegen hun kinderen schreeuwen.

De ligging is zo dat als je de straat links uitloopt (50m) en dan rechts gaat gelijk het Empire State Building ziet. Ook zijn er veel restaurant en in de straat liggen 2 metrostations en wel 3x een mc Donald. Aan de ligging zou het niet liggen.

Service is alleen schoonmakers en verder niks.

Er zijn 2 liften, maar wij konden er geen 1 gebruiken, want lift van hotelbezoekers was kapot maar wel een leuke oudewetse nog met schuifdeur en hendel en de andere lift is voor de jonge moeders die er wonen.

Wij zaten op de 4e verdieping dus dat was niet altijd fijn.

perfecte ligging

stevievdh
12-5-2011

dit hotel is een goede keus als je een citytrip wil maken, het is goedkoop en heeft een perfecte ligging.

wij hadden een kamer en een gezamelijke badkamer maar dit was ook perfect geregeld! een hele nette badkamer, was erg schoon. het hotel is oud maar het is wel netjes, je kan er ook niet teveel van verwachten voor dat geld.

als je naar buiten loopt en je gaat links zie je aan de rechtse kant het empire state building en aan de linker kant zie je het flatiron building en madison square park.

in dezelfde straat is een metro station en binnen 5-10 minuten ben je waar je wilt, central park, chinatown, soho, statue of liberty en ga zo maar door...

ook zit je meteen aan 5th avenue, en als je deze straat alsmaar doorloopt kom je langs super leuke winkels en de bibliotheek van sex and the city.

alles is super dichtbij, en het hotel is simpel maar wel erg netjes! als ik nog een keer naar nyc ga dan ga ik zeker weer naar dit hotel! :)

Centraal gelegen hotel!

milanda
17-6-2010

Ik heb vijf dagen in dit hotel doorgebracht.

positief:

- fantastische ligging op 5 min loopafstand van Empire state

- De kamers waren schoon inclusief de badkamer

- dagelijks schone handdoeken

- prima bedden

negatief:

- slecht werkende arico

- geen ramen die open kunnen

- kleine kamer met 2 stapelbedden

Wij hadden de beschikking over een andere 2 pers kamer waar wel een raam open kon. Nadeel van die kamer was dat er geen douche en toilet op de kamer aanwezig was. Douchen op de gang (1 douche en 1 toilet per verdieping)

Ik vond het geen slecht hotel, maar zou er toch niet meer teruggaan omdat het toch een muffe toestand was. Als je het geen probleem vindt om te slapen op een warme (muffe) kamer, dan is het een prima hotel.

Nooit weer, diefstal op de kamer!

Moniek
3-5-2010

Low-budget hotel, wij hadden hier niets van verwacht maar verwacht er dan ook niets van! Oud hotel, erg gehorig (het verhaal van die verwarming is helaas waar) en bloedheet snachts, zeer kleine douche (het bad/douchehok erg oud en vies). Domper op onze vakantie er is GESTOLEN UIT ONZE KOFFER IN DE AFGESLOTEN KAMER! Voor ons was dit eenmalig The Latham en nooit en nooit weer, geen aanrader dus!

Goede ligging, kleine kamers

Barry
18-1-2010

De ligging van het hotel was iedeaal, vlak bij een metro station. En vlakbij het Empire state building.

De kamers waren erg klein, en we hadden 's nachts echt veel last van de verwarming. De buizen begonnen te tikken alsof er iemand met een hamer tegen aan sloeg! De badkamer was ook niet echt schoon.

Prima vervolg

Danique
7-1-2010

Hotel latham ligt op een enorm goede plek.

in een zijstraatje van 5th ave met op de hoek cafe 28, hier kun je kleine inkopen doen of eten.

even een flesje water of een zakje chips.

op 300 meter lopen heb je de starbucks, hier nuttigt heel new york hem/haar ontbijt.

300 de andere kant op vind je dunkin donuts, hier kun je bagels eten als je snakt naar gewoon brood.

met de metro kan je overal komen, maar het is een kleine wandeling naar times square!

houd wel rekening met het eten, alles komt in 4voud, hele grote cola's en popcorn.

en een normaal broodje met thee, vind je hier niet.

in alle supermarkten hebben we ook geen groente kunnen ontdekken.

kortom pizza, salades in hele grote porties.

het hotel ligt op een steenworp afstand van de empire state building.

in ieder geval, als je een simpel, schoon hotel zoekt waar je alleen slaapt en je op frist, dan raad ik hotel latham zeker aan!

Prima!

Danique
        7-1-2010

Ik ben er samen met mijn reis genoot geweest rond oud en nieuw.

rond deze tijd is alles vol en heel duur,dit hotel is prima voor een city trip.

overdag de stad bekijken s'avonds op je warme hotel kamer komen,

wij hadden geen eigen badkamer wel een wastafeltje ,tv en telefoon.

wij zaten op de 8ste verdieping tegenover de badkamer, de badkamer is niet zoals verwacht, ik dacht meer een camping douche, 3 wc en douches op een rij, maar het is gewoon een echte badkamer zoals thuis.

douche slippers mee nemen raad ik aan , maar het is over het algemeen heel schoon.

iedereen die een gezamelijke badkamer heeft krijgt een sleutel tot deze ruimte en omdat er maar 1 douche en toilet is, sta je af en toe te wachten.

maar als je zoals ons kamer 812 zit je er recht tegenover en weet je precies wanneer hij bezet is ja of nee.

Wij hadden ons een hostel ingebeeld, maar het was een netjes hotel, elke dag schone handdoeken, bedden opgemaakt en weer een schone kamer.

ligging is perfect!

Simpel hotel maar super ligging

C&D
        10-12-2009

Gezien het feit dat we niet veel betaald hadden verwachtte we er niet al teveel van. Het viel uiteindelijk mee. Kamers klein en ietswat muf maar schone bedden en lekkere schone handdoeken. Wij hadden gekozen voor de gedeelde badkamer. Fijne douche en lekker ruim. Qua ligging helemaal super. Dus wil je voor weinig geld op een goede lokatie zitten dan zit je hier goed. Het is gewoon alleen een eenvoudige accommodatie maar als je je hier op instelt is er niets aan de hand! Personeel achter de receptie is overigens ook erg vriendelijk.

Een hele mooie prijs kwaliteitsverhouding

Dave . K
        5-11-2009

Dit hotel is gelegen in een zijstraat van 5th avenue! een paar minuten lopen en je bent bij het empire state building. ook is het ongeveer een 20 a 25 minuten lopen naar time square. een metrostation gelegen op 28Th street is vlakbij. Het hotel zelf is gedeeltelijk een opvang voor alleenstaande vrouwen maar daar heb je geen last van en deze zijn ook erg vriendelijk en behulpzaam, net als het personeel achter de receptie. Kamers worden elke dag schoongemaakt. Kortom een redelijk hotel met een perfecte ligging in new york.

Waar voor je geld !

René
        11-10-2009

Ik schrok bij aankomst maar het viel alleszins mee. Kamer was goed, alles deed het. Douchegelegenheid (op de gang) was redelijk. Voor mij een volgende keer weer.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Latham in New York City, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Latham zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.