Hotel La Quinta Inn Queens

Hotel La Quinta Inn Queens
6,8

We hebben een aantal aanbieders voor La Quinta Inn Queens voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel La Quinta Inn Queens in het Nederlands

Prima hotel op 10 minuutjes van Manhattan

kim
2-11-2011

Gekozen voor dit hotel omdat het tussen het centrum en Flushing Meadows (US open Tennis) ligt. Met metro voor de deur ben je in 10 minuten (7 haltes) op 42nd street. Lekker even rust na het hectische manhattan. Prima kamers, verzorgd en waar voor je geld. Lekker grote tv. Ontbijt is eenvoudig. Wat broodjes en muffins met wat creamcheese. Ontbijtzaal wel wat aan de kleine kant. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Wijk Queens is oke. Niet bruisend, maar wel een veilig gevoel als je naar metro loopt. Goed gesitueerd t.o.v. JFK airport. Leuke diner om de hoek en naast het hotel ligt de mcdonalds. Zou hier zo weer naar terug gaan.

Gereisd Met partner in Sat Jan 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super plek !!

Vroom
24-8-2010

Prijs kwaliteit is meer dan perfect. Ontbijt was heerlijk, schone kamers, vriendelijke service

Gereisd Met vrienden in maart 2010

Ok hotel voor stedentrip

Maarten
31-8-2009

Ben hier in mei 2007 geweest. Het is geen bijzonder hotel, maar op zich prima als je er geen probleem hebt om met de metro te reizen en Manhatten wil ontdekken. Het ontbijt was zeer mager en van service heb ik niet zoveel gezien. De kamers waren wel prima.

Gereisd Met partner in Tue May 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima hotel dichtbij metrostation.

Jaap
21-2-2009

Net terug van onze, (ouders met 2 zoons 19 en 17 jr.)trip naar New York. Dit hotel gekozen op grond van ligging en prijs/kwaliteit en dat er ontbijt mogelijkheden zijn. Voldeed volledig aan onze verwachting. Goede verbinding met Manhattan. Hadden een rustige kamer, geen geluid van buiten. Dit bij de reservering aangegeven. Kamer netjes, iedere dag bed opgemaakt, opgeruimd en schone handdoeken e.d. Schoonmaak zou iets beter kunnen. Service is goed. Denk om de tax die er nog bijgeteld wordt bij het afrekenen. (geld voor meer zaken in de usa)

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2009
2008

Matig hotel met slechte prijs/kwaliteit verhouding

Anoniem
11-11-2008

Net terug uit New York en Bosten en een aantal nachten verbleven in dit hotel: - Om positief te beginnen: het hotel ligt tussen twee metrohaltes in (33th St. en 40th St.) van lijn 7 met als eindpunt Times Square. In 20 minuten ben je in hartje Manhattan. Let op: alleen de local 7 stopt hier, de express 7 niet! - Het hotel ligt aan de Queens Boulevard, een drukke weg met bovengrondse metrolijn. Dit kan geluidsoverlast veroorzaken, met name voor de kamers aan de voorzijde van het hotel; - De buurt is verpauperd, veel leegstand, graffiti. Je kunt je hier met name 's avonds onveilig voelen; - Het ontbijt is karig, alleen bagels, donuts en jam als beleg. Verder wel koffie, thee, sap en bananen. - De eetzaal is dermate klein dat het regelmatig voorkwam dat mensen hun eten meenamen om elders te ontbijten; - We hadden een niet rokers kamer en het personeel rookte in onze douche. Dit was te zien aan de verse brandplekken in het zeepbakje en de muffe lucht in de douche. Kamers verder ok.

Gereisd Met vrienden in november 2008

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadJacuzzi

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Open haard
  • JacuzziAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Overige servicesGeldautomaat, Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• Adres37-18 Queens Blvd 11101(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Quinta Inn Queens in New York City, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Quinta Inn Queens zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.