Hotel L-Hostels

We hebben een aantal aanbieders voor L-Hostels voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel L-Hostels in het Nederlands

Met vrienden

Prima jeugdherberg

New York bezoeker
26-2-2010

L'Hostels in New York City is gelegen vlakbij Central Parc. Op 5 minuten lopen is een metrostation en binnen 20 minuten sta je in hartje New York.

Wij waren hier met 5 jongeren.... we hadden een zeer luxe kamer van 10 personen en je slaapt dus nog met 5 vreemden. Dit leverde echter geen problemen op.

Een zeer luxe keuken in het appartement, maar dit mocht niet gebruikt worden.

Beneden in de kelder waren er meerdere luxe keukens waar je alles mocht gebruiken.

Een minpuntje vond ik dat de ontbijttijd erg kort is.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel L-Hostels in New York City, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel L-Hostels zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.