Hotel Holiday Inn Meadowlands

Verenigde Staten van Amerika, New York state, New York City

8Fantastisch

Hotel Info

Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Holiday Inn Meadowlands voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Holiday Inn Meadowlands

• 9FFF01-08-2010

Heerlijk hotel

Mooi hotel, op een reisafstand van zo'n 40 minuten van de stad. Wij vonden het een heerlijke kamer, lekker eten, prima service! Maar vooral New York is helemaal super! Zeker voor herhaling vatbaar!

Met vrienden

• 7Jan en Kim11-11-2009

Goed hotel, voor een prima prijs!

Het hotel ligt in New Jersey, op ongeveer 30 minuten rijden van New York. De stad is prima te bereiken met een bus die om het kwartier rijdt. Voor een retourtje betaal je ong. 6 dollar. Het hotel ziet er prima uit. Doordat de deuren niet voorzien waren van een tochtstrip was het duidelijk hoorbaar wat er op de gang gebeurde. Dit was soms storend. Personeel is erg vriendelijk en uiterst behulpzaam. De prijs/kwaliteitverhouding is dan ook prima te noemen!

0 tips over Hotel Holiday Inn Meadowlands

0 vragen over Hotel Holiday Inn Meadowlands