Hotel Holiday Inn Manhattan Downtown ***

Hotel Holiday Inn Manhattan Downtown ***

Hotel Holiday Inn Manhattan Downtown
6,7

We hebben een aantal aanbieders voor Holiday Inn Manhattan Downtown voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Holiday Inn Manhattan Downtown in het Nederlands

Mooie ligging

anikastevens, 5-3-2011

Op loopafstand van veel bezienswaardigheden, niet zo'n drukke straat, goede schone kamers. Het eten ergens anders is beter.

Van 31/10 t/m 03/11/2007 in het Holiday Inn Downtown verbleven. Mooie uitvalsbasis voor bezoek aan New York. Paar blokken van Broadway, dicht bij halte dubbeldekker, diverse restaurants in de omgeving. Nette kamer, iets oubollig, maar zeker niet vies o.i.d.

Omdat het hotel vol geboekt was kregen wij ondanks boeking vooraf een rokerskamer in een zeer oud gedeelte van het hotel. Kamer was zeer muf en niet schoon. Niet op je sokken gaan lopen, de vloerbedekking is nat van het lekken de airco...

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Holiday Inn Manhattan Downtown in New York City, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Holiday Inn Manhattan Downtown zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Holiday Inn Manhattan Downtown scoort een 6.67 uit 10 op basis van 3 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: