Hotel Holiday Inn Express Madison Square Garden

KinderhotelWeer vandaag13°4°
Hotel Holiday Inn Express Madison Square Garden
7,2

We hebben een aantal aanbieders voor Holiday Inn Express Madison Square Garden voor je op een rij gezet:

11 reviews over Hotel Holiday Inn Express Madison Square Garden in het Nederlands

Waardeloos

jolijna_1
26-9-2016

Hotel geboekt vanwege de goede recensies

Ontbijt van plastic bordjes en plastic bestek.

Ongeveer 20 tafels om te ontbijten, elke dag vol.

Kamers zijn schoon, maar de airco maakt zo een lawaai, niet normaal.

De ligging van het hotel is goed.

Sportschool stelt niks voor.

Meer dan 200 euro per nacht is veelste veel.

New York is bijzonder druk en luidruchtig. Toch slaagt dit hotel, zijstraat van de 7th Avenue erin rust te creëren. Het ligt vlak bij het Penn Station (met directe verbinding naar Newark en La Guardia), dicht bij Times Square, Broadway, Empire State building...

De metro ligt op 200 meter, je kan zowel downtown als naar Hide Park.

De kamers zijn perfect met heel goede bedden en een degelijke badkamer.

Het ontbijt is beneden bij de receptie. Dit is gratis met bijzonder veel keuze. Tafels worden onmiddellijk proper gemaakt, zodat je op drukke momenten toch snel aan tafel kan (er zijn minder tafels dan kamers).

Het personeel is correct en hulpvaardig.

Kortom, een perfecte keuze, centraal in Manhattan, vlak bij 7th Avenue, maar ook bij 5th Avenue en Park Lane.

Supergoed hotel

Orsetta
31-7-2012

Dit hotel heeft een uitstekende ligging. Op loopafstand van time square en tegenover penn station waar je de metro kan nemen alle richtingen op. Kamers wat aan de kleine kant, maar heel schoon en vrij luxe. Ontbijt heel uitgebreid en personeel aardig. Alleen erg lang wachten op de lift. Dit hotel boek ik aan een volgend bezoek aan NY weer.

Mooi hotel

G
23-1-2011

Een geweldig mooi hotel Wij waren er rond kerst 2010 Een tussenstop voor 1 nachtje

Het ontbijt is goed al moet je lang in de rij staan voor je aan een tafel mag aanschuiven .En er genoeg tafels vrij waren. Maar een mooie ruimte dat wel.De versieringen en etalages in de winkels voor kerst in NY vielen me wel tegen.had ik me veel meer van voorgesteld. Macy en een paar andere beroemde winkels hadden er wel werk van gemaakt. Maar NY is altijd de moeite waard

Prima hotel. Kamers en badkamer waren heel schoon. Het zag er allemaal prima uit. Kamers waren vrij klein maar in New York heb je echt niet meer nodig. Bedden waren super. Niets op dit hotel aan te merken

6 nachten verbleven met vriendin in een kamer met 2 aparte bedden. Hotel is lekker rustig gelegen en toch vlakbij het centrum. Het was fijn dat het ontbijt inclusief was. Ontbijt was redelijk uitgebreid alleen moest je eten met weggooi bekers, borden en bestek. De hele dag gratis koffie, thee en water. Bij de receptie stonden 3 computers gratis te gebruiken. Ideaal om contact te houden met het thuisfront. Het hotel lag op loopafstand van Penn station, Times Square, Empire State Building. Vriendelijke receptie, waren zeer behulpzaam. Op dag van vertrek kon je je koffer achterlaten bij de receptie. Hotel ligt op 45 minuten rijden van JFK. Kortom een heerlijke week gehad in dit hotel. Zeker aan te raden!

prijs/kwaliteit goed

Martijn
15-5-2009

Omdat iedere wijk zijn eigen bezienswaardigheden heeft, kun je niet zeggen dat het hotel beter/slechter ligt dan een ander hotel. Het ligt wel vlakbij Penn station en de metro. Ook is broadway/42nd street goed te belopen. Dus wat dat betreft een uitstekende ligging.

Verzorging. Het interieur is redelijk modern en alles ziet er nieuw uit. De kamers zijn niet groot (de bedden niet lang...), maar wel verzorgd, erg schoon en functioneel. Internet/computer is gratis, ook gratis thee/koffie de hele dag.

Ontbijt. Niet zeer uitgebreid, maar voor ieder wat te vinden (fruit, bruin brood, yoghurt, hamburgers, cornflakes, ei, etc.). Groot nadeel vind ik wel dat je door de weeks maar TOT 09.00 uur kunt ontbijten! Vervolgens is het tussen 08.30- en 09.00 uur verschrikkelijk druk en heb je niet altijd een tafel om te ontbijten (wachten).

Goede ligging en goede kamers

de Gier
22-2-2009

Dit hotel is het beste hotel mbt ligging wat ik tot nu toe in New York heb geboekt (8e keer). Dit hotel wordt vanaf nu mijn vaste plek! Perfect!

leuk hotel

Monique
10-1-2009

Groot hotel. Mooie kamers met kingsize bedden. Mooie badkamer, hoewel bad vrij laag is.

Ontbijt in de hotellobby, veel zoetwaren, maar wel uitgebreid. Dichtbij metro en "centrum".

Koffie en thee gratis. In de "kelder" gratis internetten.

De kamers zijn wel relatief duur t.o.v. Europese hotels. $300à$350 per nacht.

Als je een week in New York wilt verblijven, is dit een goed hotel.

2008

aanrader! Ook voor gezinnen!

J.C. Amade
20-10-2008

Klein hotel, veel zakenlui, eten in de hotellobby, zeer centraal, vriendelijk.

Aanrader.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Holiday Inn Express Madison Square Garden in New York City, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Holiday Inn Express Madison Square Garden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.