Appartement Harlem Heaven

1 review over Appartement Harlem Heaven in het Nederlands

Harlem Heaven Apartment

Astrid
6-10-2012

Het Harlem Heaven Apartment is een simpel maar ruimtelijk appartement waar met vijf man verbleven kan worden voor een vriendelijke prijs.

Het appartement ligt in de wijk Harlem, te westen, in een rustige straat op ongeveer 7 minuten lopen van het dichtsbijzijnde metrostation en slechts op een paar minuten lopen van diverse supermarkten en eetgelegenheden. De mogelijkheid om zelf te koken is aanwezig in het appartement. Ook zijn er diverse bars waar elke avond live muziek word gespeeld. Een levendige wijk die in opkomst is onder de working class van NY. Wij hebben ons geen seconde onveilig gevoeld ook niet in het donker.

Tijdens ons verblijf, in totaal 5 nachten, is het appartment niet schoongemaakt. Maar daar hoor je ons niet over klagen, thuis maak je tenslotte ook niet elke dag schoon. Wij hadden voor de 5 nachten allebei twee handdoeken om te gebruiken. Prima zat.

Verder is Nate, jouw aanspreekpersoon als je arriveert of als je ergens hulp bij nodig hebt, zeer behulpzaam.

Gereisd Met partner in september 2012

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• Adres208 West 123rd Street 10027(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Harlem Heaven in New York City, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Harlem Heaven zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.