Hotel Hampton Inn Jfk Airport

Airport hotelWeer vandaag30°23°

We hebben een aantal aanbieders voor Hampton Inn Jfk Airport voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Hampton Inn Jfk Airport in het Nederlands

2008

Geweldig mooi hotel

Natasja de Leeuw
25-8-2008

Op mijn terugreis vanaf Amerika, moest ik 1 nacht in het Hampton Inn doorbrengen. Wat een geweldig hotel is dit! Ontzettend mooi, vriendelijk personeel, geweldige service, de kamers zijn perfect! Lekker grote bedden, alles perfect schoon! Alles gevouwen, van handdoeken tot het toiletpapier! Het ontbijt was heerlijk! Hotel ligt ongeveer kwartier van het vliegveld denk ik. (Ik vloog met paarden mee terug, naar de stallen was het 10 minuten) De ligging was niet helemaal Je van Het, maar vrijwel geen geluidsoverlast. Mooi zwembad erbij! Kortom, zeker voor herhaling vatbaar!!!

Gereisd Alleenreizend in augustus 2008

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldBetaald

• Overige servicesGeldautomaat, Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hampton Inn Jfk Airport in New York City, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hampton Inn Jfk Airport zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.