Hotel Fairfield Inn & Suites New York Queens/Queensboro Bridge

Hotel Fairfield Inn & Suites New York Queens/Queensboro Bridge

8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Fairfield Inn & Suites New York Queens/Queensboro Bridge voor je op een rij gezet:

D-reizen

3 reviews over Hotel Fairfield Inn & Suites New York Queens/Queensboro Bridge in het Nederlands

Hotel op prima locatie voor een mooie prijs

L. Groenendijk
8-6-2019

Dit hotel ligt niet in Manhattan maar één metro halte er vandaan, daardoor is de prijs wat gunstiger en je loopt in 5 minuten naar de metro. Is ook gewoon een leuke ervaring met de metro New York verkennen. Dus de locatie is prima en het ontbijt ook, beter dan gemiddeld in Amerika. Er wordt goed schoongemaakt en het is netjes en de bedden zijn ook prima. Er zat wel een kraan los en de douchedeur sloot niet goed maar dat was allebei geen probleem.

prijs/kwalteit prima

rupe
15-5-2016

Je ligt buiten Manhattan in Queens. Met de metro ben je binnen 15 minuten in hartje Manhattan. Ontbijt was prima. Kamers ook in orde alleen waren de bedden iets te klein als je er met zijn tweeën in moet liggen.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Apr 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Top plek

Milan
26-4-2014

Het is mooi hotel voor een mooie prijs, openbaar vervoer in de buurt, lekker eten, schone kamers.

Gereisd Met vrienden in december 2013

• Overige servicesAutoverhuur, Geldautomaat, Kluis, Krant, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats, Valet parking

• BuitensportenGolfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fairfield Inn & Suites New York Queens/Queensboro Bridge in New York City, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fairfield Inn & Suites New York Queens/Queensboro Bridge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Hotel Fairfield Inn & Suites New York Queens/Queensboro Bridge