Hotel Edison

196 reviews over Hotel Edison in het Nederlands

Tegenvaller.

Gert Jan,
6-8-2018

Kamers zijn ouderwets, badkamer erg klein. Prijs kwaliteit matig. Kamer kiezen die is gemoderniseerd, naar vragen. Personeel beneden wisselend, soms horkerig soms vriendelijk. Ligging prima maar in hoogzeizoen moet je altijd over extreem druk Time Square. Moet je van houden.

Goed hotel

Michelle Swart,
11-5-2018

Prima ligging, goede service. Je stapt naar buiten, de hoek om en je staat mídden op Times Square!

Geweldige ligging, perfect voor citytrip.

Glenn,
11-12-2017

Het is een goed hotel als je niet van luxe houdt. Het heeft een gedateerde inrichting maar het is wel schoon. Het personeel is zeer vriendelijk en de ligging is super!

Uitstekende ligging

Alto,
18-3-2017

Vriendelijk personeel.

Er waren weinig liften die werkte.

Citytrip New York met 6 nachten

Ils Ravijts
12-9-2016

Luxueus hotel, perfect gelegen en vriendelijk en behulpzaam personeel. Oordopjes waren noodzakelijk voor de airco, maar badkamer was super en de bedden top. Alles was aanwezig op de kamer tot en met badjassen.

Het mooiste is de receptie

Luc
23-8-2015

Kamers zijn zeer pover. Alleen de ligging nabij Times square is positief te noemen.. Service aan de balie is ook OK

De ligging is geweldig, op een 30 meter afstand van Times Square sta je meteen in het hart van New York City. Helaas geen gelegenheid om te ontbijten in het hotel maar recht tegenover de straat zit de starbucks dus dit zorgt voor een prima begin van de dag. Een aanrader voor iedereen die new york voor een paar dagen bezoekt en direct in de stad wil zijn.

Prima locatie, maar aan renovatie toe

Arjan
19-8-2014

Locatie is perfect om de hier van timesquare, maar de kamers zijn wel nodig aan renovatie toe.

Prijs kwaliteit verhouding is vooral door de oude kamers niet echt goed.

Ik was voor de 2e keer in NY en voor de 1e keer in Hotel Edison. De ligging is ideaal, op loopafstand van Times Square (zijstraat), Empire State Building, Central Park, 5th avenue en de fantastische wijk Hells Kitchen. Metrostations genoeg in de buurt, ook de rode-lijn. Onze "oude" kamer was qua slaapgedeelte prima, voor NY begrippen groot en prima gemeubileerd. Schoonmaak en service prima. De badkamer was zeer klein en gedateerd maar wel schoon. Wij zaten aan de straatkant dat hield in enig lawaai en veel licht van reclame. Overall vonden wij het prima hotel voor deze prijs, een aanrader, en ik ben een ervaren reiziger die 10x per jaar in het buitenland verblijft. Om de hoek ligt de wijk Hells Kitchen met mooie restaurantjes in alle stijlen. De prijzen voor eten en drinken zijn redelijk hoog in de buurt van Times Square, zat vorige keer een aantal blokken noordelijker en daar was het goedkoper. Maar als gezegd een prima keuze voor dit geld.

Vervallen hotel op toplocatie

erikhippmann
19-5-2014

Dit hotel ligt vlakbij Times Square en alle drukte die daarbij hoort. Ideaal dus voor de citytripper die een paar daagjes NYC doet! De kamers zijn voor een deel verbouwd. Standaard kom je in een oude kamer, maar tegen bijbetaling mag je ook in een nieuwere kamer verblijven. Wij bleven in de oude: een zeer gedateerde kamer, een tikkeltje vervallen zelfs, maar alles werkt. Prima als je hier komt om alleen te overnachten.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Edison in New York City, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Edison zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.