Hotel Edison

KinderhotelWeer vandaag10°5°
Hotel Edison

197 reviews over Hotel Edison in het Nederlands

New York is adembenemend mooi maar erg druk!

Ruud Wisse,
18-12-2018

Reis je vanaf één van de luchthavens rond New York naar Hotel Edison? Neem géén taxi of Uber op de luchthaven want dat is echt mega duur. Neem van tevoren contact op met het hotel en regel een transfer voor ongeveer 50 euro! Het is een uur rijden vanaf JFK. Dit hangt wel heel erg af van de drukte in de stad. De taxibusjes rijden wel als volslagen gekken daar dus stop een plastic tas in je zak voor het geval je niet lekker wordt. Eénmaal aangekomen in heet hotel wordt je als een vorst onthaald en staan de bedienden al klaar om je koffers naar je kamer te brengen. Waarom dat allemaal nodig is? Zal er wel bij horen. Vergeet geen fooi te geven. Nergens trouwens in New York! Blijf je langer dan 3 dagen en wil je veel bezoeken? Check dan de New York Pass. Je kunt dan bij veel bezienswaardigheden via een fastlane naar binnen. De hop on hop off bus is ook een aanrader. Pingel wel een beetje bij de straatverkopers. Zorg dat je cash hebt!!

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Tegenvaller.

Gert Jan,
6-8-2018

Kamers zijn ouderwets, badkamer erg klein. Prijs kwaliteit matig. Kamer kiezen die is gemoderniseerd, naar vragen. Personeel beneden wisselend, soms horkerig soms vriendelijk. Ligging prima maar in hoogzeizoen moet je altijd over extreem druk Time Square. Moet je van houden.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Goed hotel

Michelle Swart,
11-5-2018

Prima ligging, goede service. Je stapt naar buiten, de hoek om en je staat mídden op Times Square!

Gereisd met partner in september 2017

D-reizen

Geweldige ligging, perfect voor citytrip.

Glenn,
11-12-2017

Het is een goed hotel als je niet van luxe houdt. Het heeft een gedateerde inrichting maar het is wel schoon. Het personeel is zeer vriendelijk en de ligging is super!

Gereisd met partner in september 2017

Uitstekende ligging

Alto
18-3-2017

Vriendelijk personeel.

Er waren weinig liften die werkte.

Gereisd met partner in maart 2017

Citytrip New York met 6 nachten

Ils Ravijts
12-9-2016

Luxueus hotel, perfect gelegen en vriendelijk en behulpzaam personeel. Oordopjes waren noodzakelijk voor de airco, maar badkamer was super en de bedden top. Alles was aanwezig op de kamer tot en met badjassen.

Gereisd met vrienden in juli 2016

Het mooiste is de receptie

Luc
23-8-2015

Kamers zijn zeer pover. Alleen de ligging nabij Times square is positief te noemen.. Service aan de balie is ook OK

Gereisd met partner in juni 2015

De ligging is geweldig, op een 30 meter afstand van Times Square sta je meteen in het hart van New York City. Helaas geen gelegenheid om te ontbijten in het hotel maar recht tegenover de straat zit de starbucks dus dit zorgt voor een prima begin van de dag. Een aanrader voor iedereen die new york voor een paar dagen bezoekt en direct in de stad wil zijn.

Gereisd met partner in juli 2014

Prima locatie, maar aan renovatie toe

Arjan
19-8-2014

Locatie is perfect om de hier van timesquare, maar de kamers zijn wel nodig aan renovatie toe.

Prijs kwaliteit verhouding is vooral door de oude kamers niet echt goed.

Gereisd met partner in juni 2009

Ik was voor de 2e keer in NY en voor de 1e keer in Hotel Edison. De ligging is ideaal, op loopafstand van Times Square (zijstraat), Empire State Building, Central Park, 5th avenue en de fantastische wijk Hells Kitchen. Metrostations genoeg in de buurt, ook de rode-lijn. Onze "oude" kamer was qua slaapgedeelte prima, voor NY begrippen groot en prima gemeubileerd. Schoonmaak en service prima. De badkamer was zeer klein en gedateerd maar wel schoon. Wij zaten aan de straatkant dat hield in enig lawaai en veel licht van reclame. Overall vonden wij het prima hotel voor deze prijs, een aanrader, en ik ben een ervaren reiziger die 10x per jaar in het buitenland verblijft. Om de hoek ligt de wijk Hells Kitchen met mooie restaurantjes in alle stijlen. De prijzen voor eten en drinken zijn redelijk hoog in de buurt van Times Square, zat vorige keer een aantal blokken noordelijker en daar was het goedkoper. Maar als gezegd een prima keuze voor dit geld.

Gereisd met vrienden in mei 2014

D-reizen

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • Aantal kamers> 700
  • De staf spreektEngels

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Edison in New York City, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Edison zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.