Hotel Doubletree New York City - Chelsea

We hebben een aantal aanbieders voor Doubletree New York City - Chelsea voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Doubletree New York City - Chelsea in het Nederlands

Ideale ligging ve stedentrip

natasha
18-1-2014

Schone niet zo een grote kamer(ruim genoeg voor ons) en badkamer met een goed bed. Elke dag werden de handdoeken verschoond. Vriendelijk personeel en de rest van het hotel zag er verzorgd uit. Ideale ligging om NY lopend te ontdekken. Enig minpunt is dat er een douchegordijn in het bad hing en er geen koelkastje was. Je loopt de straat uit en je zit al in het levendige gedeelte. Kamer lag naast de lift maar hier heb je geen last van. Wij hebben het goed naar ons zin gehad.

Prima hotel voor een citytrip

Henk
20-4-2012

Goed hotel als uitvalsbasis voor een citytrip New York. Veel bezienswaardigheden zijn te voet te bezichtigen, metro en bus stoppen naast het hotel. Als minpunt is misschien de aanwezigheid van een brandweerkazerne achter het hotel te noemen. Aan de andere kant hoort de karakteristieke sirene van de brandweer ook echt bij New York.

Super goed hotel!

Manou
25-3-2011

Ik ben 7 nachten in dit hotel geweest. Echt een super goed hotel. De ligging is erg goed en dichtbij een metro. Binnen 15 min lopen naar Times Square! In dit hotel hebben wij ook een lekkage gehad van de kamer boven ons. Het personeel heeft meteen een andere kamer gegeven en wij kregen voor de rest van het verblijf gratis ontbijt!!!

Ga je naar NYC.. Dan is dit zeker een aanrader!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Doubletree New York City - Chelsea in New York City, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Doubletree New York City - Chelsea zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Doubletree New York City - Chelsea scoort een 9 uit 10 op basis van 3 reviews.