Hotel Comfort Inn Manhattan Bridgestersterster

8.3Fantastisch

Verenigde Staten van Amerika, New York state, New York City

Op vakantie geweest naar Comfort Inn Manhattan Bridge?

8.3Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Comfort Inn Manhattan Bridge voor je op een rij gezet:

Tonen op kaart

3 reviews over Hotel Comfort Inn Manhattan Bridge

• 8CN16-09-2012

Prima hotel voor stedentrip

Kamer is echt schoon, bed comfortabel en de douche werkt prima. Goede Locatie. Metro vlakbij. Goed ontbijt. Een beetje gehorig. Jammer dat er geen koelkast is in de kamer.

Gereisd met partner in augustus 2012

• 8Steven08-07-2011

Prima uitvalsbasis voor stedentrip!

In dit hotel verbleven we 6 nachten rond de jaarwisseling. Balie is correct en behulpzaam. Kamers zijn erg netjes en bij evt. problemen wordt er adequaat gereageerd en gehandeld. Het hotel ligt middenin Chinatown, wat een bijzondere setting is. Hoewel de buurt ietwat rommelig aan doet hebben we er ons geen moment onveilig gevoeld. Locatie: op 200 meter van metro Grand St. die je snel op (<10 min) op Times square of elders in het centrum brengt. Canal street en Little Italy liggen om de hoek en het Financial district is aan te lopen. Kamer: erg netjes, heerlijk comfortabel bed en bovenal voldoende ruimte. Dit schijnt in New York een unicum te zijn.. Het ontbijt is niet erg uitgebreid (bagels, toast, cereals, zoetigheden als muffins en donuts, je kunt wafels bakken, koffie/thee/sap), maar is prima om de dag goed te starten. Al met al een prima hotel van waaruit we een geweldige stedentrip hebben beleefd! Aanrader!

Gereisd met partner in december 2010

• 9Jack en Ria18-02-2010

super hotel

Heel fijn hotel voor als je een aantal nachten in New York wil verblijven.Het is in 2009 geopend en is modern ingericht.Een heerlijk bed ,een mooie moderne badkamer met ligbad, kamer verder voorzien van flatscreen ,sfeerverlichting,buro met stoel ,fauteuil ,koffie/thee machine,strijkmogelijkheid ,en een kluisje.Hele goed service en vriendelijk personeel.Ontbijt is typisch Amerikaans ,geroosterd brood of Bagels met jam,pindakaas of Philadelphia(smeerkaas) Muffins ,je kan wafels bakken ,of melk met cornflakes.em natuurlijk koffie en thee en sap...Alles bij elkaar een hotel waar ik weer heen zou gaan! Met de metro vlakbij(Station Grandstreet)en een weekkaart voor 24 dollar kan je goedkoop de stad verkennen!Aanrader!!

Gereisd met partner in februari 2010

0 tips over Hotel Comfort Inn Manhattan Bridge

0 vragen over Hotel Comfort Inn Manhattan Bridge

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Afstand tot strand800 m, > 20 minuten met de auto

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin