Hotel Comfort Inn Long Island City

Hotel Comfort Inn Long Island City
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Comfort Inn Long Island City voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Comfort Inn Long Island City in het Nederlands

Met vrienden

was heel goed

eshther
21-3-2011

goed hotel. je staat snel op times square. hotel ligt net buiten manhattan in de wijk queens. omgeving zag er niet altijd schoon uit, maar je voelt je er absoluut veilig! vlakbij ligt de lijn die naar times square gaat en naar flushing madddows (aanrader om naar de mets te gaan!) ontbijt was goed, leek klein, maar we hebben iedere dag kunnen zitten.

Prima plek om NY te bezoeken voor vakantie of zakenreis. Aanrader. Prijs-kwaliteit is super. 7 nachten + degelijk continental breakfast voor € 85,= / p.n. / kamer. Rustige ligging. Heel goed bereikbaar vanaf JFK (airtrain naar Jamaica en dan de E-train naar Queens Plaza, 40 minuten, 7 dollar) Vanaf QP nog 3 minuten lopen. 5 metro's naar Manhatten, 3 haltes. Keurige kamers met nieuwe bedden, schoon, iedere dag schone handdoeken. Gratis wifi op de kamer, of 2 vaste computers met printfaciliteit in een kamer apart. Geweldige service van aardig personeel. Na uit check gratis bagage bewaren. Burgertje / pizza ed om de hoek evenals een deli.

2008

Hotel heeft een prima ligging, helaas niet op het eiland van Manhattan, maar net daarbuiten in de wijk Queens. Met de metro kom je overal (station Queensboro Plaza om de hoek en Queens Plaza 3 blokken). Vanaf Queensboro Plaza is het maar 1 halte naar Midtown (Bloomingdales) met lijn N of W. Lijn 7 rijdt in nog geen 10 min. naar 5th Ave en Times Square! Vanaf Queens Plaza kan je metro E pakken naar Jamaica voor luchthaven JFK - 50 min of Downtown. Het hotel is prima en comfortabel vergelijkbaar met een Ibis. Het zoals beschreven 'bescheiden continentaal ontbijt' was zeer uitgebreid! Geen oplos-jus maar Minute Maid! Toast, donuts, Kellogs en hele dag door gratis koffie en thee. Hotel heeft gratis internet: WiFi op de kamers en 2 computers. Ook een fitnesszaal! Personeel uiterst vriendelijk en behulpzaam. Op elke verdieping snoep en/of drankautomaten, maar er zit ook een Subway om de hoek zo ook een postkantoor en ATM. Geboekt voor 50 euro per nacht en das voor NY goedkoop!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Comfort Inn Long Island City in New York City, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Comfort Inn Long Island City zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.