Hotel Chelsea Savoy

We hebben een aantal aanbieders voor Chelsea Savoy voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Chelsea Savoy in het Nederlands

2008

Wij hebben enkele malen in dit hotel gelogeerd

Kees Westerkamp
30-3-2008

Wij hebben enkele malen in dit hotel gelogeerd. Het ligt erg centraal op Manhattan. Tussen 2 verschillende metrolijnen maar ook in een prima buurt. om de hoek de gayarea Chelsea met een prima sfeer, diverse leuke restaurantjes en winkels. Penn-station ligt op loopafstand.

Het hotel heeft keurige kamers en vriendelijk personeel.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Chelsea Savoy in New York City, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Chelsea Savoy zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Chelsea Savoy scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.