Hotel Carter

328 reviews over Hotel Carter in het Nederlands

Perfecte locatie

yritsema
18-10-2015

Perfecte locatie voor stedentrip. Direct op de times square. Verwacht geen luxe, deze is er niet. Hier is de prijs ook naar.

Gereisd met partner in juni 2014

Helemaal fantastisch!

Linda
12-1-2015

We hebben de week van ons leven gehad in New York!!

Het hotel is vrij basic daar moet je wel tegen kunnen.

Er was een bed en een badkamertje, meer hadden we niet nodig want je komt toch alleen voor de stad zelf.

De ligging is helemaal perfect het licht letterlijk naast Time Square, dat maakt natuurlijk alles goed.

Laat je niet gek maken door andere reacties, we hebben geen spinnen of kakkerlakken gezien het was hooguit een beetje stoffig.

Dat het stoffig was sloeg nogal aan op mn stembanden ik heb namelijk alleen als ik in het hotelkamer was lopen hoesten!!.

De service was waaardeloos, het personeel was heel onvriendelijk en we moesten het allemaal maar zelf uitzoeken.

Het vreemdste van allemaal was dat midden in de nacht de hoteltelefoon op de hotelkamer afging!!!!! Vervolgens wist het hotel personeel hier helemaal niks vanaf!.

De volgende keer dat we gaan willen we weer naar carter maar ik vraag wel naar een kamer waar het WEL is gestofzuigd

Gereisd met vrienden in oktober 2013

Prima uitvalsbasis

Familie Schouten
27-10-2014

Gisteren terug gekomen van 7 dagen New York. Directe busverbinding van JFK naar Busstation 42RD (zowat op de hoek van het Hotel) De kamer is eenvoudig maar voorzien van een goede boxspring - Flatscreen - Bad en Toilet. Elke dag schone handdoeken. De Lobby en liften zijn toe aan een grondige opknapbeurt. Echter je bent amper in het hotel van de vroege ochtend tot de late avond heeft Manhattan zoveel te bieden. Om de hoek van het hotel ligt Broadway en Times square. Bij een vervolg boeken we zeker dit hotel nogmaals. (Om 11u dien je de kamer te verlaten, echter je mag gratis bij aanvraag een uurtje langer blijven)

Gereisd met partner in oktober 2014

We hebben een aantal aanbieders voor Carter voor je op een rij gezet:

Low Budget City Trip topper!

Marley
30-9-2014

Perfecte locatie, om de hoek van Times Square en geen geluidsoverlast van al wat zich buiten afspeelt. Let wel dat als je deze accommodatie boekt je geen enkele vorm van Luxe of Comfort moet verwachten. Het hotel is sterk verouderd en nodig aan renovatie toe. Bed, toilet en handdoeken waren brandschoon. De douches zijn allen in bad en ook sterk verouderd. Verder aardig personeel, als je iets wil weten of iets nodig hebt maken ze het gelijk voor je in orde. Voor degene Low Budget met eigen badkamer en toilet een paar dagen in de Big Apple willen verblijven zou ik het zeker aan raden! Ik was hier nu voor de 2e keer en zal dit hotel zeker de volgende keer weer overwegen!

Gereisd met partner in september 2014

Lokatie fantastisch, hotel goed.

jan van hattum
7-9-2014

Op 200 meter van Time square, het middelpunt van New York.

Hotel oogt misschien niet zo mooi, maar de kamers zijn ruim voldoende voor je verblijf hier. Goed bed en een eigen badkamer met een heerlijke douche.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

Net terug van 5 nachtjes Carter hotel. Zoals in elke brochure staat is dit een eenvoudig hotel met een perfecte ligging, vlakbij Time Square. Kamer was schoon, met fatsoenlijk bed maar wel oud en heeeel gehorig. Oordopjes mee dus. 24 verdiepingen met behulpzaam personeel. Volgens mij vind je op zo'n top plek nergens een goedkoper hotel. Zou er zo terug naartoe gaan.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

Gadverdamme wat een smerige Bende

vliet534
25-7-2014

Snap niet dat er mensen zijn die positief praten over dit "hotel". Je bed word niet eens op gemaakt. Er is in weken zo niet maanden gestoft en gezogen. Als ik 's nachts naar de toilet moest deed ik slippers aan. Lakens te kort handdoeken gescheurd. En wil je je koffers nog even laten staan omdat je vliegtuig aan het eind van de dag gaat , kan je nog eens 40 Dollar voor 6 koffers dokken. Wij waren alle 6 met de zelfde mening en zagen er s'avonds tegenop om naar het hotel te gaan. Gelukkig maar 2 nachten. Nooit Nooit Meer. Vind 142 euro pn nou niet echt een koopie

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Goede ligging

marleen
12-7-2014

Hotel carter is een oud hotel maar wel een prima ligging. Ten op zichte van andere hotels in de omgeving veel goedkoper. Wij hebben hier in april 4 nachten geslapen. Hadden een zeer oude kamer. Was niet helemaal schoon maar voor 4 nachten best te doen! Perfecte ligging in een zijstraat van time square. Ook een goede ligging tov metro's.

Gereisd met partner in april 2014

Super hotel bijna op time Square !!

Mariska
8-6-2014

Wij zijn net terug van een 6 daagse stedentrip New York. Echt helemaal Geweldig. Dit hotel is zeker geen luxe maar de ligging is super, de kamers prima. Heerlijke bedden een eigen douche en toilet op de kamer. Om de dag schoon linnengoed. Wij hadden een kamer op de 15e etage geluidvrij. Heerlijk geslapen en dat doe je hier alleen maar. Er is zo veel te doen en te zien in de stad dat je hotel alleen een slaapplaats is. Ontbijten kun je goed doen om de hoek, 100 meter lopen bij café Europa. In en uitchecken super snel. Zijn met de metro vanaf JFK gekomen, binnen een uur bij het hotel via 42st. En zeer goedkoop. Kun je je centen in de Big Appel uitgeven. Kortom wij hebben genoten en komen hier nog wel eens terug !!

Gereisd met partner in mei 2014

Goed hotel, perfecte locatie!

Mayke
12-5-2014

Wij verbleven, eind maart, een week in dit hotel. Voor het geld wat je betaald heb je een super hotel. Verwacht geen super luxe, maar uiteindelijk betaal je daar ook niet voor. Kamers zijn netjes, bedden slapen heerlijk en om de dag kregen wij schone handdoeken en beddengoed. De locatie is perfect binnen 100m sta je op times square. Als je richting times sqaure loopt zit er op de hoek "europa cafe" hier kun je goed ontbijten.

Gereisd anders in maart 2014

We hebben een aantal aanbieders voor Carter voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Carter in New York City, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Carter zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.