Hotel Belleclaire

Luxe hotelWeer vandaag32°24°
8,8

18 reviews over Hotel Belleclaire in het Nederlands

goed uitgangspunt om NY te verkennen

Henk
26-2-2013

4 nachten geweest in sept. 2012. Er werd volop verbouwd. Voor het uitzicht hoef je niet naar het hotel te gaan. De kamer was klein maar groot genoeg voor 4 volwassenen en bagage. De badkamer was schoon en beperkt van afmeting. In de naaste omgeving voldoende ontbijt mogelijkheden. Nog gejogd in het Central Park (800meter). Het is aan te raden om een NewYork City pass te kopen. Hiermee kom je in veel musea, Top of the Rock, Empire state Building en een boottocht rond NY

Gereisd Met vrienden in september 2012

Goede uitvalsbasis

Geert
16-6-2012

Oud, maar prettig hotel met goed uitgeruste en ruime kamer (we sliepen met onze dochter in één kamer - twee dubbelbedden). (lege) koelkast beschikbaar, goede Tv, geluidsinstallatie/wekker, voldoende contactdozen (handig voor opladers!), prima bedden met veel kussens, airco. Geen ontbijt, wel ruimte waar koffie/thee gehaald kon worden; ontbijtmogelijkheden voldoende in omgeving (m.n. Viand goede prijs/kwaliteitverhouding). Leuke restaurants in omgeving, makkelijk te boeken via internet. In no time via metro naar centrum (lijn 1).

Gereisd Met oudere kinderen in Wed May 30 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goeie prijs-kwaliteit-verhouding

Leon
28-10-2009

Vier dagen hier verbleven. Alleen op kamer verbleven om te slapen. Ligging ideaal om de stad te verkennen. In tegenstelling tot eerdere berichten vond ik het personeel wel vriendelijk. Klacht i.v.m. onjuiste kamer werd naar tevredenheid opgelost. Gedeelde badkamer (met 2 andere kamers) was zeer gedateerd (maar redelijk schoon). Inderdaad kun je wat herrie van straat ondervinden. Het is maar welke eisen je aan een hotel stelt, maar voor New Yorkse begrippen is het wel goed te doen.

Gereisd Met vrienden in oktober 2009

2008

Super plek!

lisa
19-12-2008

Mensen die klagen over lawaai moeten niet naar New York gaan, die stad is geen moment stil, waar je ook bent! Verder kunnen mensen zelf kiezen of ze een gedeelde badkamer nemen (met 2 andere kamers) of een eigen badkamer, beter opletten dus als je dit zo verschrikkelijk vindt! Het hotel is hartstikke schoon, sommige kamers prachtig uitzicht, altijd een koelkastje waar je gekochte spullen in kunt bewaren en de ligging is geweldig, dichtbij metro, op loopafstand vna times square, naast central park. Vriendelijk personeel en goede prijzen, een aanrader!

Gereisd Alleenreizend in juni 2007

wel vlakbij met metro

Melissa
26-10-2008

het uitzicht was een muur en het geluid snacht was de airco,s die alle kamers hadden met andere woorden NY is natuurlijk fucking great maar als je voor een goed hotel en lokatie gaat dan is fit hotel niet wat je zoekt.

Gereisd Met partner in oktober 2006

Prima hotel

Hans van Melick
25-10-2008

Met 4 kinderen een kamer (nr 621)gehuurd met daarin 2 slaapkamers (geen deur ertussen), goede bedden en een badkamer. Werd goed schoon gehouden, steeds nieuwe handdoeken, 2x flatscreen TV, radio/wekker waarin de iPod geplaatst kon worden. Geen last van herrie gehad. Airco. Vlakbij metro en leuke winkels en restaurants. Om de hoek een supermarkt waar we ontbijtspullen kochten en die in Central Park of de kamer opaten. Prima prijs/kwaliteitverhouding.

Gereisd Familie in oktober 2008

Degelijk

AbelMN
8-10-2008

Prima kamer vlak naast Central Park en aan Broadway! Hotel heeft verder alleen (prima) balie, maar (simpel) eten aan de overkant (Cosie) is goedkoop en prima. (Geen vette burgers, maar pizza met sla en tomaat). Ik vraag me af of de airco, van het type raamdoos, ook 's zomers goed werkt. Zorg dat je kamer besteld waarbij je de bandkamer niet hoeft te delen. (Wel duurder).

Gereisd Met partner in oktober 2008

Prima kamer met eigen badkamer

Daan
19-6-2008

Prima kamer met eigen badkamer. Elke dag lekkere schone handdoeken. Rustig slapen. Heb nog een keer gebruik gemaakt van de fitness. Prima eettentje aan overkant van de straat (super ontbijt met yoghurt en verse aarbeien mmmm). Bioscoop 2 blocks verderop en metrohalte 1 straat verder. Ook dichtbij de New York comedy club (aanrader). Ik zou dit hotel zeker aanbevelen.

Gereisd Met partner in Thu Jun 19 2008 20:47:28 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Hotel valt erg tegen

b vd
13-5-2008

Hotel valt erg tegen. Mensen hierboven zijn erg enthousiast. Het lawaai van buiten is enorm. De kamers zijn opgeknapt maar de badkamer zijn ze vergeten!!! Hotel personeel erg onvriendelijk. Badkamer moet je delen. Nou nee dankje. Kom je s`nachts je buurman tegen op het toilet!!

Gereisd Met partner in mei 2008

S.R.
2-4-2008

Wij hebben een weekje gelogeerd in het Belleclaire hotel. In eerste instantie doet het hotel een beetje afgeleefd aan. De gevel staat in de steigers en de entree wordt gevormd door een souvenirwinkeltje!? Maar eenmaal binnen verandert het beeld. De balie is netjes en het personeel heel vriendelijk en behulpzaam. De kamers zijn netjes en schoon. Wij deelden een badkamer, maar ook die was heel netjes en schoon. Het hotel ligt net buiten de drukte van het centrum van NY, maar ligt op een paar minuten per metro van alles wat je maar wilt zien. De buurt is, m.n. ook 's avonds en 's nachts veilig en rustig, hetgeen wij heel prettig vonden. Wij hebben er hele goede herinneringen aan en kunnen het aan iedereen aanbevelen!

Gereisd Met partner in maart 2008

D-reizen

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • De staf spreektEngels

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Magnetron, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Belleclaire in New York City, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Belleclaire zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.